NASA ilk elektrik təyyarəsin uçuşa hazırlayır

NASA ilk elektrik təyyarəsin uçuşa hazırlayır

Son beş il ərzində ABŞ Milli Aeronavtika və Kosmos İdarəsinin (NASA) mühəndislər qrupu “Tecnam P2006T” modelinə əsaslanan elektrik təyyarəsi üzərində işləyir.Nəticədə ingilis fizik James Maxwellin adını daşıyan “X-57 Maxwell” ortaya çıxıb.Hal hazırda Kaliforniya ştatının Edvards şəhərində yerləşən Armstrong Uçuş Araşdırma Mərkəzində sınaqlar keçirilir. İlk uçuşun 2022 -ci ilin yazında həyata keçirilməsi gözlənilir.
Elektrikli təyyarənin ilk uçuşu,NASA üçün böyük bir mərhələ olacaq. Ötən həftə NASA rəhbəri Bill Nelson, X-57 təyyarəsinin dizaynı ilə yaxından tanış olmaq üçün araşdırma mərkəzini ziyarət etdi. Səfərin sonunda, təyyarənin əsas texnologiyasının aviasiya sənayesinin karbondan təmizlənməsi baxımından əhəmiyyətli olacağını bildirdi.X-57 Concept unikal bir görünüşə malikdir. Yüksək aspekt nisbəti qanadları adi təyyarələrə nisbətən daha incədir. Kifayət qədər qaldırma təmin edən pervaneli 12 elektrik mühərrikinə sahibdirlər. Hər qanadın sonunda, kruiz rejimində uçuşu asanlaşdıran daha kütləvi bir motor quraşdırılır. NASA-ya görə, X-57 şarj etmədən təxminən 160 km məsafəni qət edə biləcək, sürət 275 km/saat, maksimum uçuş müddəti isə 40 dəqiqə olacaq.
Əslində mühərriklər hələ təyyarəyə quraşdırılmamışdır və vizual olaraq heç bir hava limanında görünə bilən adi yüngül təyyarələrdən fərqlənmir. Jurnalistlərə verdiyi müsahibədə Nelson, tezliklə təyyarənin NASA -nın ilk dəfə 2016 -cı ildə göstərdiyi bir prototipə bənzəyəcəyini söylədi.
Elektrik aviasiyasının qarşısında duran əsas maneələrdən biri də batareyaların həddindən artıq çəkisidir. Batareyalarda saxlanılan enerjinin sıxlığı əsasdır, lakin müasir batareyalar əksər təyyarələrin havaya qalxıb yüzlərlə kilometr uçması üçün çox az enerji saxlaya bilir. Müqayisə üçün qeyd edək ki, təyyarə yanacağı eyni ağırlıqdakı elektrik batareyasından təxminən 43 dəfə çox enerji buraxır. X-57-nin sınaq uçuşu üçün təxminən 360 kq ağırlığında bir batareya paketi tələb olunacaq.