“Facebook” nüfuzunu qorumaq üçün daha aqressiv bir strategiya qəbul etdi

“Facebook” nüfuzunu qorumaq üçün daha aqressiv bir strategiya qəbul etdi

Son məlumatlara görə, yanvar ayında keçirilən menecerlər və “Facebook” mütəxəssislərinin görüşü əsas məqsədi- şirkətin və onun rəhbəri Mark Zukenberqin nüfuzunu artırmağın yollarını tapmaq məqsədi güdürdü. Əsas qərar, öz sosial şəbəkəsinin xəbər lentində şirkət haqqında xoş xəbərləri təbliğ etmək idi.
Şirkət, “Facebook” ilə əlaqəli müsbət xəbərləri təbliğ etməli idi, bunların bəzilərini işçilərin özləri yazacaqdı. Bunun istifadəçilərin gözündə imicini yaxşılaşdırmasına kömək edəcəyi gözlənilirdi. Daha əvvəl “Facebook” xəbər lentini aqressiv şəkildə “müsbət” təbliğ etmək vasitəsi hesab etmirdi, buna görə də şahidlərin sözlərinə görə, bəzi işçilər yeniliklərdən “şoka düşdülər”.
T. n. Project Amplify, Facebookun öz imicini təcavüzkar şəkildə islah etmək üçün bir sıra cəhdlərini qeyd etdi. Yanvar görüşündən bəri şirkət Zukenberq qalmaqallardan uzaqlaşdırmağa başladı, daxili fəaliyyəti haqqında məlumat əldə etmək imkanları məhdudlaşdı, potensial mənfi məzmuna qarşı çıxmağa başladı və öz markasını fəal şəkildə reklam etdi.
Yeni addımlar şirkətin strategiyasında hərtərəfli bir dəyişiklikdən xəbər verir.”Facebook” illərlə xarici kəşfiyyat xidmətlərinin ABŞ seçkilərinə müdaxiləsi, istifadəçi məxfiliyinin pozulması, saytdakı dezinformasiya və sosial şəbəkəni qeyri-adi işıqlandıran digər hallar üçün bəhanə gətirmək məcburiyyətində qaldı. Çox keçməmiş İnternetdə sənədlər ortaya çıxdı ki, bir çox hallarda Facebook sosial şəbəkənin özünün və şirkətə məxsus xidmətlərin vurduğu ziyandan xəbərdardır.
Sonda, “Facebook” rəhbərləri, passiv müdafiə strategiyasının tükəndiyini və tənqidlərin öhdəsindən gəlməyə kömək etmədiyi, tərəfdarları məğlub etməsi barədə qərar verdilər. Nəticədə, yanvar virtual görüşündə, xəbər lentini istifadə etmək də daxil olmaqla, daha aqressiv bir müdafiəyə keçmək qərara alındı. Plan yalnız şirkətlə bağlı müsbət xəbərləri təbliğ etmək deyil, həm də “Facebook”u inandırıcı bir şəkildə ortaya qoyan yazıları əlaqələndirəcək reklamlar açmaq idi. Eyni zamanda, iştirakçılar Facebook -un nüfuzuna təsir edən hekayələr hansı meyarlara cavab verməli olduğunu müzakirə etdilər.
Eyni yanvar ayında ictimaiyyətlə əlaqələr qrupu rəhbərliyin tənqidlərə necə cavab verməli olduğunu müzakirə etdi – şirkətin nümayəndələrinin daha az üzr istəməsi qərara alındı. 2020 -ci ilin problemli seçkiləri və digər hadisələrlə əlaqədar bir çox amerikalıların şüurunda adı olan Zuckenberg özü də imicini dəyişdirmək və yenilikçi kimi tanınmaq arzusunda idi. Yanvar ayında şirkətin işçiləri arasında Zukenberqi qalmaqallardan uzaqlaşdırmaq strategiyasını təsvir edən və yeni məhsulların buraxılması ilə mətbuatda yazılarını və görünüşlərini bağlamalı olduğu bir sənəd yayıldı.