TikTok-un populyarlığının artması Facebook və YouTube kimi bir çox rəqibləri öz analoqlarını yaratmağa tələsməyə məcbur etdi. Bununla belə, platforma indi kursunu dəyişir və istifadəçiləri daha uzun videolar yaratmağa və izləməyə məcbur edir.
TikTok-un strategiyasını dəyişməsi müəyyən mənada xidmət tarixində dönüş nöqtəsidir, çünki platforma tez-tez daha sərfəli olan məzmun formatına keçir. Strategiya həmçinin istifadəçiləri bəzi yeniyetmələrin “demək olar ki, daim” istifadə etdikləri proqrama daha çox vaxt sərf etməyə təşviq edə bilər.
Bununla belə, bəzi məzmun yaradıcıları TikTok-un kursu dəyişmək qərarından narahatdırlar. Onların fikrincə, daha uzun videolara keçid platformanı ilk növbədə onu bu qədər populyar edən şeylərdən, yəni müxtəlif mövzulu bir neçə videonu cəld sürüşdürmək qabiliyyətindən, eləcə də demək olar ki, hər kəsin asanlıqla videolar yaratmaq imkanından məhrum edərdi. ehtiyatlı planlaşdırma və əlavə resurslar.
TikTok sözçüsü Zachary Kizer bildirib ki, şirkət “Yaradıcılar Fondunda aldığımız öyrənmələr və rəylər əsasında” yeni yaradıcılara dəstək proqramı hazırlayıb. O, həmçinin qeyd edib ki, TikTok platformanın istifadəçi icmasının rəyi əsasında yaradıcıları mükafatlandırmağın yeni yollarını inkişaf etdirməyə davam edir və bu, “məlumatlı qərarlar” qəbul etməyə kömək edir.
Keçən ay TikTok ABŞ, Böyük Britaniya, Fransa və Almaniyada Yaradıcı Fondu proqramının bitdiyini elan etdi. Məzmun yaradıcıları videolarından pul qazanmağa davam etmək üçün sadəcə yeni proqrama qoşulmalıdırlar. Yeni proqram çərçivəsində 10 mindən çox abunəçisi olan kontent yaradıcıları bir dəqiqədən çox davam edən videolar üçün platformadan ödənişlər ala biləcəklər. TikTok yeni proqramı məzmun yaradıcılarına tanıtdı və qeyd etdi ki, bir dəqiqədən uzun videolar izləyiciləri məzmunlarına daha çox vaxt sərf etməyə təşviq edəcək. Bundan əlavə, daha uzun videolara görə yaradıcıların daha əhəmiyyətli mükafatlar ala biləcəyi deyilirdi və qazancın artımı yeni proqramın bəzi iştirakçıları tərəfindən artıq təsdiqlənib.
Ana Səhifə Xarici yeniliklər «TikTok» bir dəqiqədən uzun videolara diqqət yetirdi,lakin hamı bundan məmnun deyil