“Meta” istifadəçilərinə ödəniş əsasında reklamsız “Facebook” və “Instagram” təklif edəcək

“Meta” istifadəçilərinə ödəniş əsasında reklamsız “Facebook” və “Instagram” təklif edəcək

“Meta” Avropa Birliyindəki istifadəçilərə “Facebook” və “Instagram” üçün sosial media reklamlarını aradan qaldıracaq ödənişli üzvlükləri işə salmağı düşünür.Mənbələr bildirirlər ki, bu, istifadəçilərə toplanmış istifadəçi məlumatlarından istifadə edən reklam xidmətlərinə alternativ təqdim etməklə “Meta” məxfiliyə uyğunluq problemlərindən qaçmağa kömək edə bilər. Bununla belə, “Meta” “Facebook” və “Instagram” tətbiqlərinin reklamları ehtiva edən pulsuz versiyalarını təklif etməyə davam edəcək. “Meta” sosial şəbəkələrində ödənişli abunəliyin başlama vaxtı və onun qiyməti hələlik məlum deyil.
Bundan əvvəl, təxminən 20 ildir ki, “Meta”-ın əsas işi istifadəçilərə pulsuz sosial şəbəkə xidmətləri təqdim etmək və onların auditoriyasına çatmaq istəyən şirkətlərə reklam satmaq ətrafında qurulmuşdu. Bununla belə, Aİ-nin məlumatların məxfiliyi tələblərinə riayət etmək zərurəti ilə əlaqədar şirkət öz biznes modelini dəyişməli olur.
Bu ilin yanvar ayında “Meta”, İrlandiya tənzimləyicisi tərəfindən istifadəçiləri həmin sosial şəbəkələrdən istifadə şərti olaraq “Instagram” və “Facebook” tərəfindən şəxsi məlumatlarının işlənməsinə razılıq verməyə məcbur etdiyinə görə 400 milyon dollar cərimələnmişdi.
Və iyul ayında Avropa Ədalət Məhkəməsi qərar verdi ki, “Facebook” Avropa Birliyindəki istifadəçilərə onların razılığı olmadan fərdiləşdirilmiş reklamlar təqdim etməməlidir.