“Volkswagen” 20 min avrodan daha ucuz elektrik avtomobilləri istehsal edəcək

“Volkswagen” 20 min avrodan daha ucuz elektrik avtomobilləri istehsal edəcək

Dünən keçirilən xüsusi tədbirdə Volkswagen buna baxmayaraq, Golf-un ideoloji varisi olan, lakin konsept statusunda ID.2all markası olan kompakt elektrik hetçbek təqdim etdi, sanki onun universal əlçatanlığını nümayiş etdirir. ID.2all 2025-ci ildə İspaniyada istifadəyə verildikdə o, avropalı müştərilərə 25.000 avrodan başlayan qiymətlərlə təklif olunacaq.
Avtomobil MEB+ platformasından litium-dəmir fosfat akkumulyatoru ilə birlikdə istifadə edir, onun dəqiq tutumu barədə məlumat verilmir, lakin WLTP sikli üzrə 20 dəqiqə ərzində 10-dan 80%-ə qədər sürəti bərpa etmək imkanı ilə təxminən 450 km məsafə vəd edilir. . Volkswagen hələ ID.2all-ın 170 kVt-lıq ekspress stansiyalarda enerji yığa biləcəyini təsdiqləməsə də, MEB+ platforması bunun üçün nəzərdə tutulub. Bortda olan şarj cihazı 11 kVt gücündədir.
Tək mühərrikli versiyada arxa təkəri təklif edən bir çox sələflərdən fərqli olaraq, daha yığcam ID.2-nin hamısı ön təkərli olacaq. Ön oxda yerləşən 223 at gücünə malik elektrik mühərriki avtomobilə 7 saniyədən az vaxt ərzində 100 km/saat sürətlənməyə imkan verəcək. Elektromobilin maksimal sürəti 160 km/saatla məhdudlaşdırılacaq.
Ön təkər də arxada daha çox yer qazanacaq. Bədənin ümumi uzunluğu 4050 mm, təkər bazası 2600 mm olacaq və baqaj anbarı təkcə yeraltı deyil, həm də arxa sərnişinlərin ayaqları sahəsində də təmin ediləcək. Orada, məsələn, şarj kabellərini saxlamaq mümkün olacaq. 440 litrlik pasport baqajının həcmi arxa oturacaqların qatlanması ilə 1330 litrə qədər artırıla bilər, salon daxilində isə ön sərnişin oturacağının arxası qatlanaraq uzunluğu 2200 mm-ə qədər olan əşyaları daşımaq mümkün olacaq.
Ön panelin minimalist interyeri erqonomika baxımından heç bir güzəştə getmir – akkord boyunca əyilmiş sükan çarxında menyu elementləri arasında hərəkət etmək üçün təkərləri olan əlavə idarəetmə düymələri var. 12,9 düym diaqonallı mərkəzi displeyin altında adi fiziki düymələri olan klimat-kontrol bloku yerləşir. Sürücünün gözünün qarşısındakı idarə paneli 10,9 düymlük displeylə əvəzlənib. Mərkəzi konsolun aşağı hissəsində sürücülük rejimlərinin seçilməsinə cavabdeh olan böyük fırlanan selektor var.
Göründüyü kimi, ID.2all Volkswagen seriyasındakı ən kiçik və ən ucuz EV olmayacaq. Şirkət Avropada və digər bazarlarda daha yığcam ID.1 təqdim etməyə hazırdır ki, bu da Polo-nun bir növ elektrik varisi olacaq. Onun ilkin konfiqurasiyada qiyməti 20 000 avronu keçməyəcək, 57 kVt/saat tutumlu dartma batareyası isə WLTP sikli üzrə 402 km-ə qədər məsafə qət etməyi təmin edəcək. Göründüyü kimi, bu hetçbek Avropada məşhur olan Skoda və Cupra markaları altında istehsal olunacaq.
Ümumilikdə, 2026-cı ilə qədər Volkswagen 10 yeni elektrik avtomobil modelinin buraxılmasını gözləyir, bu il yenilənmiş ID.3, ID.Buzz miniveninin uzun təkər bazalı versiyası və flaqman ID.7 peyda olacaq. 2026-cı ilə qədər konserni məşhur Tiguan krossoverinin elektrik varisini təqdim etməyi vəd edir. 2025-ci ildən dünyada satılan hər beşinci yeni Volkswagen avtomobili yalnız elektrik dartma sistemi ilə hərəkət etməli olacaq, 2030-cu ilə qədər elektriklə işləyən avtomobillərin nisbəti 50%-ə, Avropada isə o vaxta qədər 80%-ə çatacaq.