“Samsung”-un Almaniya departamenti nasaz SSD-ni dəyişdirməyə göndərməzdən əvvəl onu sındırmağı tövsiyə etdi-bu...

“Samsung”-un Almaniya departamenti nasaz SSD-ni dəyişdirməyə göndərməzdən əvvəl onu sındırmağı tövsiyə etdi-bu yolla istifadəçi məlumatlarını qoruyacaq.

“Samsung”-un alman dəstək komandası Samsung 980 Pro 2TB SSD-si olan istifadəçiyə məlumatlarını qorumaq üçün qeyri-adi üsul təklif etdi. Diskdə saxlanılan məxfi məlumatların mühafizəsini təmin etmək üçün şirkət alıcıya SSD-yə fiziki ziyan vurmağı təklif edib: onu çəkiclə əzərək sındırıb sonra isə istehsalçıya göndərməyi təklif edib, İgor’s Lab yazır.
“Samsung”-un alman müştərilərindən birinin bəxti gətirmədi: onun 980 Pro sürücüsünün nüsxəsi uğursuz oldu, bu Samsung Magician yardım proqramı tərəfindən təsdiqləndi. Onun sahibi qüsurlu cihazı dəyişdirmək xahişi ilə istehsalçının dəstək xidməti ilə əlaqə saxlayıb.
Həssas detallara varmadan istehlakçı qeyd etdi ki, sürücüdə saxlanan məlumatı qorumaq üçün Samsung SSD-ni dəyişdirməyə göndərməzdən əvvəl ona fiziki məhv etmək hüququ verib. Üstəlik, alıcıya bunu ən yaxşı şəkildə necə etmək barədə bəzi məsləhətlər də verildi: diski qazmaq və ya parçalara ayırmaq təklif edildi. Samsung həmçinin müştəridən göndərilməzdən əvvəl xarab və qazılmış sürücünün şəkillərini çəkməsini xahiş etdi – şirkət alıcının cihazın xidmət üçün hansı formada gələcəyini bildiyinə əmin olmalı idi.
Koreya istehsalçısı tərəfindən təklif olunan “yenilikçi” sxem, əlbəttə ki, standart zəmanət dəyişdirmə prosedurundan çox fərqlidir: onlar adətən qüsurlu cihazda fiziki zədə olmamasını tələb edirlər, alındıqdan sonra mühəndislər iki dəfə yoxlayır və nasazlıq varsa təsdiqlənir, əvəzini göndərirlər. Hekayə gülməli görünə bilər, lakin fərdi istehlakçılar və korporativ müştərilər onlarda saxlanılan məxfi məlumatlara görə qüsurlu diskləri zəmanət altında göndərməkdən imtina edirlər və bu, ciddi problemdir.