«Samsung» qlobal smartfon bazarında liderliyini ələ keçirdi

«Samsung» qlobal smartfon bazarında liderliyini ələ keçirdi

Canalys qlobal smartfon tədarükü ilə bağlı yeni hesabat dərc edib. Bu məlumatlara əsasən, 2025-ci ilin birinci rübündə bazara 296,9 milyon cihaz göndərilib ki, bu da ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə cəmi 0,2% çoxdur. Çin və ABŞ-da tədarüklər artdı, lakin Hindistan, Avropa və Yaxın Şərqdə azaldı.
Hindistan, Latın Amerikası və Yaxın Şərqdə azalma bazarın doyduğunu göstərir. Bu bölgələrdə 2024-cü ilin dördüncü rübündə satış artımı müşahidə edilsə də, istehlakçılar bu ilin birinci rübündə yeni cihazlar almaq istəmirdilər. Avropada tədarükçülər keçən ilin sonundan etibarən qabaqcıl modellərin yüksək səviyyədə inventarlaşdırılması və qarşıdan gələn eko-dizayn direktivinə görə orta və aşağı səviyyəli məhsulların tədarükündə fasilələrlə üzləşirlər.
Afrikada smartfon istehsalçılarının “pərakəndə fəaliyyəti” və “proaktiv bazarın genişləndirilməsi tədbirləri” satışların artmasına kömək etdi, Vivo və Honor kimi şirkətlər öz xarici bazarlarında ikirəqəmli artım bildirdilər, Honor ümumilikdə Çindən kənarda tədarüklərdə bütün zamanların ən yüksək göstəricisi olduğunu bildirdi, analitiklər dedi.
Apple əlavə xərclərin qarşısını almaq üçün yeni idxal tariflərinin tətbiqi ərəfəsində ABŞ bazarına öz smartfonlarının tədarükünü artırıb. Əksər iPhone hələ də Çində istehsal olunsa da, şirkət Hindistanda iPhone 15 və 16-nın istehsalını rübün sonuna doğru artırdı, həmçinin iPhone 16 Pro-nun istehsalını artırdı.
Bazar payına görə, Samsung 2025-ci ilin birinci rübündə 20% payla (60,5 milyon smartfon) liderliyini qoruyub saxladı. Apple, 19% payla (55 milyon ədəd) onu izlədi, bu, əsasən, mart ayında inventar yığılması hesabına oldu. Xiaomi 14% payla (41,8 milyon ədəd) üçüncü yerdə qalıb, ilk beşliyi isə müvafiq olaraq 22,9 və 22,7 milyon ədəd tədarüklə Vivo və Oppo tamamlayıb.
Canalys qeyd edir ki, əsas brendlər ikinci rübdə bazarın bərpası ilə bağlı «nikbin» qalırlar. Aşağı inventar səviyyələri və yeni məhsul buraxılışı satış səmərəliliyini artırmalıdır, lakin orta qiymət seqmentində (200 və 400 dollar arasında olan cihazlar) rəqabət getdikcə şiddətlənəcək. Analitiklər həmçinin hesab edirlər ki, qlobal ticarət gərginliyinin artması ölkələri smartfon istehsalını lokallaşdırmağa vadar edə bilər ki, bu da əlavə investisiya tələb edir və xərcləri azaldır.

 Источник изображения: Canalys