“TrendForce”-un son araşdırmasına görə,bütün növ OLED displeyli smartfonların yayılması bu il 47,7%-dən gələn il 50,8%-ə yüksələcək. Məlum olub ki, hər ikinci smartfon OLED ilə təchiz olunacaq. 2026-cı ilə qədər bu rəqəm 60%-ə çatacaq.
“Apple” 2017-ci ildə smartfonlarında “OLED”-dən istifadə etməyə başladığından,digər markalar da öz modellərində oxşar ekranlardan istifadə etməyə başlayıblar.Bu günə qədər bütün əsas “iPhone”-lar “OLED” ilə təchiz olunub və yalnız “iPhone SE” hələ də “LCD”-yə sahibdir.
“Samsung”-da “OLED” panelləri təklif olunan smartfon modellərinin yarısı ilə təchiz olunub və “Xiaomi”,”Oppo” və “Vivo” kimi Çin istehsalçıları “OLED” panelli modellərin sayını 30-40%-ə çatdırıblar. Ümumiyyətlə, aparıcı smartfon markalarının əksəriyyəti “OLED”-dən getdikcə daha çox istifadə edir – belə ekranlar təkcə flaqmanlarda və orta səviyyəli smartfonlarda deyil, hətta kifayət qədər büdcəli modellərdə də görünür.
“TrendForce” vurğulayır ki, Çin smartfon istehsalçıları iki səbəbə görə keçmişdə çevik “OLED” panellərinin tətbiqini genişləndirməkdə çox fəal olmayıblar. Birincisi, smartfonlar üçün sərt OLED panellərin yeganə tədarükçüsü olan Samsung Display onları ucuz qiymətə Çin bizneslərinə satdı. İkincisi, Çin satıcıları müştərilərinin çevik displeyli smartfonlar almağa hazır olduğuna əmin deyildilər, çünki onlar daha bahadır.
2021-ci ildə sərt “OLED” panelləri tapılmadıqda,Çin istehsalçılarının alternativ təchizatçıları yox idi.Artıq Çin şirkətləri əsas “OLED” panel istehsalçıları ilə güclərini birləşdirərək,ucuz qiymətə çevik panellər hazırlamaq və istehsal etmək üçün bir araya gəldilər. Bəzi məlumatlara görə, bu, təkcə “Samsung Display”dən asılılığın qarşısını almağa kömək etməyəcək – çevik panellərin hətta orta səviyyəli smartfonlara inteqrasiyası planlaşdırılır. O, həmçinin hökumətin Çində istehsalın lokallaşdırılması siyasətini dəstəkləyəcək və yerli panel istehsalçılarına kömək edəcək.
TrendForce-un məlumatına görə, hamısı çevik “OLED” panelləri olan qatlanan smartfonların tədarükü 2022-ci ildə 12,8 milyon ədədə və ya ümumi smartfon bazarının 1,1%-nə çatacaq.”Samsung” hələ də bu seqmentdə mütləq liderdir, şirkətin payına dünyada çevik smartfonların-“Galaxy Flip” və “Fold” xəttinin 80%-i düşür. Çin şirkətləri həmçinin “Huawei”,”Xiaomi”,”Oppo” və “Vivo” da daxil olmaqla öz çevik modellərini buraxdılar. Yeniliklər ümumiyyətlə alıcılar tərəfindən müsbət qarşılansa da, onların Çindən kənarda bazarlarda satışını böyük adlandırmaq olmaz. “TrendForce” 2023-cü ildə elastik smartfonların satışının 18,5 milyon ədədə çatacağını və onların bazar payının 1,5%-ə qədər artacağını proqnozlaşdırır.
“TrendForce” hesab edir ki, qadcet bazarında “OLED” panellərinin yayılması 2023-cü ildə davamlı olaraq artmağa davam edəcək. Buna həm müxtəlif satıcılar tərəfindən elastik smartfonların buraxılması, həm də ucuz “OLED” panellərinin bazarda görünməsi kömək edəcək. Əksinə, bütövlükdə smartfon bazarında gözlənilən enişlə əlaqədar “LTPS LCD” panellərinə tələbat müəyyən qədər azalacaq. “LTPS LCD” üçün artıq istehsal gücü digər seqmentlər üçün istifadə olunacaq – avtomobil displeyləri bazarı, sənaye və İT avadanlıqları üçün displeylər. Başqa sözlə,”LCD” istehsalçıları smartfon istehsalçıları ilə əməkdaşlıqdan getdikcə uzaqlaşacaqlar.