“Facebook” yeniyetmələr arasında populyarlığını itirir

“Facebook” yeniyetmələr arasında populyarlığını itirir

Hələ mart ayında bir qrup tədqiqatçı “Facebook”-da daxili istifadə üçün hesabat hazırlamışdı. Son araşdırmalar göstərdi ki, şirkətin xidmətləri illərdir yeniyetmələr arasında populyarlığını itirir.
Məlum olub ki, ABŞ yeniyetmələrinin “Facebook” ekosistemində keçirdikləri vaxt ötən illə müqayisədə 16% azalıb, yaşlı insanlar da sosial şəbəkədə 5% az vaxt keçirməyə başlayıblar. Üstəlik, onlayn qeydiyyatdan keçən yeniyetmələrin sayı da azalır. O da məlum olub ki, 2000-ci ilə qədər ABŞ sakinləri 19-20 yaşları arasında olan şəbəkədə hesab yaradıblar. Müasir məlumatlara görə, insanların Facebook sosial şəbəkəsinə daxil olması çox gec, 24 və ya 25 yaşında baş verir.
Daxili sənədlər toplusunun təhlili göstərdi ki, gənclər sosial şəbəkədə daha az vaxt keçirirlər, getdikcə daha az insan gənc nəsil arasında “Facebook” hesabı yaratmaq istəyir, yeni yeniyetmə hesablarının bir çoxu mövcud istifadəçilər tərəfindən yaradılmış dublikatlardır və istifadəçilər özləri daha az yazı yaradırlar. Eyni zamanda, tədqiqatçılar xidmətlərin populyarlığının niyə aşağı düşdüyünə və mövcud tendensiyanın necə aradan qaldırıla biləcəyinə dəqiq cavab verə bilmirlər.“Facebook”-un sözçüsü Co Osbornun sözlərinə görə, şirkətin məhsulları hələ də yeniyetmələr tərəfindən geniş istifadə olunur, lakin “Snapchat” və “TikTok” kimi xidmətlərdən rəqabətdə çoxdan artım müşahidə olunur.
“Facebook” ən azı 2016-cı ilin əvvəlindən amerikalı yeniyetmələr arasında populyarlığını itirir. Gəncliyə diqqət yetirən məhsullar yaratmaq, sözdə. Yeni həllərin inkişafı ilə məşğul olan Teens Team. Bununla belə, 18 yaşından komandada olan Maykl Saymanın sözlərinə görə, “bütün şirkət onun bir hissəsi olmadığı nəsli anlamağa çalışırdı”.
Belə cəhdlərə baxmayaraq, statistika göstərir ki, yeniyetmələr öz hesablarından getdikcə daha az aktiv istifadə edirlər. Araşdırmada qeyd olunub ki, şirkət gənclərə sosial mediaya qoşulmaq üçün əsaslı səbəb vermir. Gənclərin sosial şəbəkələrdən istifadəsinə dair son araşdırmada Facebook yalnız bir kateqoriya üzrə birinci yerdə qərarlaşıb – “Yerli hadisələr haqqında məlumat əldə etmək və ərazidəki insanlarla ünsiyyət”.
O da məlum oldu ki, istifadəçilərin sayının artmasına yeniyetmələrin özləri mane ola bilərlər. Şirkətə görə, onlar davranış nümunələrini kopyalayan kiçik bacı-qardaşlarının İnternet üstünlüklərinə güclü təsir göstərir, məsələn, Instagram-da nə və nə qədər tez-tez paylaşımlar edirlər. Yeniyetmələr “Facebook”-a olan marağın itməsi ilə gələcək nəsli ona olan maraqdan məhrum edə bilərlər.
Məlumdur ki, avqust ayında “TikTok “ötən ilin eyni dövrünün nəticələri ilə müqayisədə “Facebook”-dan yan keçib – o, ən çox yüklənən sosial media proqramı olub.