“Facebook” “Ray-Ban” markası altında “ağıllı” eynək istifadəyə verəcək

“Facebook” “Ray-Ban” markası altında “ağıllı” eynək istifadəyə verəcək

“Facebook” şirkəti “Ray-Ban” markası altında “ağıllı” eynək satışa başlamağa hazırlaşır.”ICTinfo.az” “Dni24.com” resursuna istinadən bildirir ki,yenilik haqqında məlumatlar illər öncədən internetdə yayılırdı.Mark Zukerberq təsdiq etdi ki, “ağıllı” eynək şirkətin yeni aparat məhsulu olacaq.Onlar “Ray-Ban” şirkətinin “EssilorLuxottica” törəmə şirkəti hazırlayacaq.Qurğu adət edilmiş çox formanı alacaq.”Facebook” onu “Google Glass”-a oxşar edəcək. Şirkət “ağıllı” eynəyi artıq satışa çıxarılacaq.O deyib ki, yeni qurğuda artırılmış reallıq məhsulları üçün tipik olan rəqəmli qoyma texnologiyasından istifadə edilməyəcək.Şirkətdə yeni məhsul “ağıllı eynək” adlandırılır,artırılmış reallıq texnologiyasından söhbət getmir.
“Facebook”un məqsədi holoqram və rəqəmli obyektlərlə qarşılıqlı əlaqədə olmağa imkan verən, həmçinin bütün günü taxıla bilən klassik eynək dizaynı üzrə hazırlanmış aksesuar təqdim etməkdir. Artıq məlumdur ki, qurğu Fransanın “Luxottica” eynək brendi ilə birgə hazırlanacaq.
“Facebook”un nümayəndələri əmindirlər ki, “ağıllı” eynəklər son nəticədə bazardan adi smartfonları tamamilə sıxışdırıb çıxaracaq.