Elektrikli avtomobil satışları ikinci rübdə 40% çoxaldı,”Tesla” və “BYD” arasındakı fərq azalır

Elektrikli avtomobil satışları ikinci rübdə 40% çoxaldı,”Tesla” və “BYD” arasındakı fərq azalır

TrendForce-un son hesabatına görə, ikinci rübdə dartma elektrik mühərrikli minik avtomobillərinin ümumi satış strukturunda payı ilkin dünya bazarının 14,4%-nə çataraq 42,8% artaraq 3,03 milyon ədəd təşkil edib. Hibridləri nəzərə almasaq, elektrikli avtomobillərin satışı 39,3% artaraq 2,15 milyon ədədə çatıb və Çinin BYD şirkəti Amerikanın Tesla şirkəti ilə fərqi aradan qaldırmaqda davam edir.
Bütövlükdə ilin birinci yarısında, mənbənin dediyi kimi, hibridlər, elektromobillər və hidrogen yanacaq elementləri ilə işləyən avtomobillər dünyada 5,462 milyon ədəd satılıb ki, bu da bir il əvvəlkindən təxminən üçdə bir çoxdur. “Saf cins” elektrik avtomobilləri arasında Tesla bazarın 21,7%-i ilə liderliyini qoruyub saxlayır, lakin Çin BYD uzun müddətdir ki, arxadan nəfəs alır, hibrid seqmentdə bazarın 36,5%-nə nəzarət edən şəksiz dünya lideridir. , lakin akkumulyatorlu elektrik avtomobilləri seqmentində liderdən fərqi amansızcasına bağlasa da, hələ də bazarın 16,2%-i ilə kifayətlənir.
İkinci rübün statistikası GAC Aion-un üçüncü mövqedə görünməsi ilə təəccübləndirir ki, o, hazırda elektrik avtomobilləri bazarının 6%-ni tutur, lakin əsasən Çinin daxili bazarında tanınır. Brend inkişafını nisbətən əlverişli EV modellərinə borcludur, lakin bu yaxınlarda bazar seqmentinə daha yüksək marja ilə daxil olmaq üçün qiyməti 30.000 dollardan çox olan avtomobilləri təqdim etdi. Keçən ilin ikinci rübü ilə müqayisədə ilk on elektrikli avtomobil tədarükçüsü siyahısında daha az Çin istehsalçısı var. Amerika Teslasından başqa, ÇXR-dən kənarda gələn növbəti istehsalçı reytinqdə dördüncü yerdədir və o, bazarın 4,7%-i ilə Avropanın avtomobil nəhəngi Volkswagen-dir. Bazarın 4,4%-i ilə beşinci yerdə Çində məşhur olan Wuling Hongguang Mini EV büdcəli kompakt elektrik avtomobilləri ilə məşhur olan SAIC-GM-Wuling birgə müəssisəsi qərarlaşıb.
Hər biri 3,6% bərabər bazar payına malik Hyundai və BMW reytinqdə altıncı və yeddinci, Mercedes-Benz 2,8% və səkkizinci, Kia və Audi isə 2,0 və 1,9% ilə demək olar ki, üst-üstə düşür. bazar sırasıyla ilk onluğu bağladı.İkinci rübdə 876 000 ədəd (+52,9%) satılan plug-in hibridlər seqmentində BYD qlobal bazarın 36,5%-i ilə şəksiz lider olub. Üstəlik, bu tip maşınların rüblük satışlarının təxminən üçdə ikisi Çin bazarı tərəfindən təmin edilib. Törəmə brend Denza 3,4% payla seqmentin ən böyük oyunçuları reytinqində yeddinci yerə yüksələ bildi. İkinci yerdə rüb ərzində rekord həddə – 87 000 hibrid tədarük edən və seqmentin 9,9%-ni tutan Li Auto şirkətidir. Üçüncü yerdə təkrar doldurulan hibridlər üçün qlobal bazarın 4,6%-nə nəzarət edən Geely şirkətinə məxsus nominal olaraq İsveçin Volvo brendi qərarlaşıb. BMW bazarın 4,3%-i ilə ondan bir qədər geridədir, lakin bu siyahının üzvləri arasında, ilk iki mövqedən başqa, qarşılıqlı rəqabət ümumiyyətlə çox yüksəkdir. Məsələn, Jeep və Mercedes-Benz, hər biri bazarın 4%-nə nəzarət edir, ikincisi də Denza məhsulları ilə bağlıdır. Hibrid sinfin əcdadı Yaponiyanın Toyota korporasiyası səkkizinci yer və bazarın 2,9%-i ilə kifayətlənir, lakin onun modellərinin çeşidində hələ o qədər də çox plug-in variantları yoxdur və onlar əsasən bazarlarda cəmləşib. Yaponiya və Şimali Amerika.Məlumat üçün bildirək ki, PHEV seqmentində Koreyanın Kia modeli də bazarın 2,6%-i ilə doqquzuncu yeri tutur, Great Wall Motors-a məxsus Çin Haval isə ilk onluğu (2,3%) bağlayır. Çin brendlərinin bu bazarda uğuru onunla izah olunur ki, Çinin daxili bazarı dünyada ən böyük bazardır və yerli oyunçular vaxtilə nəqliyyat vasitələrinin dizaynı və istehsalında təcrübə götürdükləri xarici istehsalçıları getdikcə sıxışdırırlar. İndi borc alma Çində getdikcə daha çox yüksək maaşlı iş tapan yüksək dəyərli mütəxəssislərlə birlikdə aparılır.