StockApps analitik platforması müxtəlif regionlarda mobil əməliyyat sistemlərinin istifadəsi ilə bağlı statistik məlumatları yeniləyib. Əlbəttə ki, liderin dəyişməsi haqqında danışmağa ehtiyac yoxdur,lakin dünyada ən populyar proqram təminatı üç-dörd il əvvəl olduğu kimi özünü inamlı hiss etmir.
Mənbənin sözlərinə görə,”Google”-un mobil əməliyyat sistemi bütün dünyada liderliyini qoruyub saxlasa da, son bir neçə ildə auditoriyasının demək olar ki, 8%-ni itirib. Belə ki, 2018-ci ilin iyulundan 2022-ci ilin yanvarına qədər “iOS”-un populyarlığı 6% artıb.”Apple”-ın göstəriciləri 19,4%-dən 25,49%-ə yüksəldib.”Google”-un itirdiyi digər 1,58% isə alternativ proqram təminatından olub.Statistikaya görə, hazırda Asiya və Cənubi Amerika regionlarında “Android”-in bazar payı müvafiq olaraq 81% və 90%, Afrikada isə 84% təşkil edir. Avropada “Google”-un mövqeyi artıq o qədər də güclü deyil- 69,32%,”Apple”-ın isə payı burada 30% təşkil edir. Şimali Amerika və Okeaniyada vəziyyət “iOS” smartfonlarının xeyrinədir-rəqibin 45%-nə qarşı 54%.Bütün regionlar üzrə digər əsas vəsaitlərin payı bir faizdən iki faizə qədərdir.
Analitiklər qeyd edirlər ki,”Google”-un liderliyi hələ də əhəmiyyətlidir.”Android” hazırda dünya üzrə orta hesabla on smartfondan yeddisini idarə edir. Buna baxmayaraq, statistika göstərir ki, “yaşıl robot”un mövqeləri digər oyunçular tərəfindən artan təzyiq altındadır.