Dünyada üçüncü yer-“Xiaomi” smartfonlarının aktiv istifadəçilərinin sayı 500 milyon nəfəri keçib

Dünyada üçüncü yer-“Xiaomi” smartfonlarının aktiv istifadəçilərinin sayı 500 milyon nəfəri keçib

“Counterpoint Rersearch”-in məlumatına görə, 2022-ci ilin birinci rübündə “Xiaomi” tarixi nəticə əldə edib – onun smartfonlarının aktiv istifadəçilərinin sayı 500 milyon nəfəri ötüb. Çin markası “Samsung” və “Apple” ilə bərabər dünya bazarında ilk üçlüyə daxil oldu.
Son illərdə şirkət büdcəli smartfonların regional istehsalçısından premium smartfon bazarında güclü mövqeyə malik qlobal oyunçuya çevrilib. Şirkət artıq bir çox regional bazarlarda yaxşı tanınsa da, qlobal brend məlumatlılığına COVID-19 pandemiyası müəyyən mənada kömək edib. Hindistan xüsusilə güclü bir irəliləyiş etdi, burada Xiaomi 2022-ci ilin 1-ci rübündə ən böyük smartfon istehsalçısı oldu, Hindistan və Çindən kənarda dünyanın qalan hissəsində isə üçüncü yerdədir.
Satıcının gəlirlərinin əhəmiyyətli bir hissəsini “İnternet xidmətləri” ilk növbədə reklam təşkil edir. 2021-ci ildə bu seqmentdən ümumi gəlir 4,16 milyard dollara çatıb.Eyni zamanda, Çində xidmətlərdən əldə olunan gəlir bütün digər regional bazarlarla müqayisədə, premium smartfon istifadəçilərindən isə büdcə modellərinin istifadəçilərindən xeyli yüksəkdir. “Xiaomi” şirkətinin məlumatına görə, internet xidmətlərinin gəlirlərinin 80%-i Çindən gəlir, bu seqmentdə əsas gəlir mənbəyi reklamdır. Şirkətin Çindən kənarda xidmət bazarında Google kimi nəhənglərlə gəliri bölüşdürmədən rəqabət apara biləcəyini proqnozlaşdırmaq çətindir.
Nəzəri olaraq, “Xiaomi”-nin böyük istifadəçi bazası brendin daha da inkişafına töhfə verməlidir və bu səbəbdən şirkət öz smartfonlarında trafikdən pul qazanmaq üçün daha çox imkanlara malikdir. Bundan əlavə, rekord performans ona IoT cihazları, simsiz qulaqlıqlar və ağıllı saatlar kimi əlaqəli bazar seqmentlərindən məhsulları daha effektiv şəkildə satmağa kömək edir.Artıq şirkət robot tozsoranlardan simsiz qulaqlıqlara qədər Əşyaların İnterneti və qoşulmuş cihazların inkişaf etmiş ekosisteminə malikdir. Lakin o, hələ də populyarlığından maksimum yararlana bilmir. “Xiaomi”-nin bazarda ən böyük istehsalçı olduğu həmin Hindistanda şirkət ağıllı saatlar və qulaqlıqların tədarükü baxımından ilk beşliyə belə düşmür, baxmayaraq ki, burada smart saatların tədarükü il ərzində 274% artıb və simsiz qulaqlıqlar 60%. Mümkündür ki, Hindistan şirkəti kimi bazarlar nəhayət öz strategiyalarını, o cümlədən qiymətləri və sıraların yenilənməsi tezliyini yenidən nəzərdən keçirməli olacaqlar.