Çin şirkətləri inkişaf etdikcə “Samsung” və “LG” “OLED” bazarını itirir

Çin şirkətləri inkişaf etdikcə “Samsung” və “LG” “OLED” bazarını itirir

“OLED” displey bazarında ixtisaslaşmış ekspertlərin fikrincə, Cənubi Koreya şirkətləri ciddi problemlərlə üzləşirlər. “Business Korea” portalının məlumatına görə, ənənəvi olaraq “OLED” sahəsində liderlik edən Koreya istehsalçıları bu yaxınlarda Çinli rəqiblər tərəfindən ciddi şəkildə sıxışdırılıb.
Texnoloji proqnozlar üzrə ixtisaslaşmış Omdia analitikləri fevralın 21-də Seulda Koreya Ticarət və Sənaye Palatasında çıxış edərək 2023-cü ildə ekran istehsalının inkişafı üçün yol xəritəsini təqdim etdilər. Mütəxəssislərin fikrincə, Koreya şirkətləri displey proqramlarının şaxələndirilməsi sayəsində hələ də OLED bazarında liderlik edir. Məsələn, onlar indi çevik smartfonlar kimi məhsullarda istifadə olunur.
Ötən il qlobal displey bazarı təxminən 7,7 milyard dollar təşkil edib, “LCD” və “OLED” müvafiq olaraq 54% və 36% təşkil edib. Bazar ekspertlərinin fikrincə, yalnız 2029-cu ildə Micro-LED və OLED kimi yeni nəsil displeylərin satış payı 40%-dən çox olacaq.
Əgər əvvəllər Cənubi Koreyanın “Samsung Display” və “LG Display” şirkətlərinin OLED seqmentində payı hamısı 100% idisə, indi bu, 80%-ə düşüb. Ekspertlərin fikrincə, onlar Çinin böyük “OLED” displey biznesini 4-6 il, kiçik displey seqmentində isə cəmi bir neçə il qabaqlayırlar.
Fevralın 20-də Cənubi Koreya hökuməti bu ilin ikinci rübündə satışa çıxarılacaq ekran sənayesi üçün planların hazırlandığını elan etdi. Məlumdur ki, planlara 2027-ci ildə yeni nəsil “OLED” displeylərin və 2030-cu ildə qeyri-üzvi “LED” displeylərin kommersiyalaşdırılması daxildir.