Armudun almaya bənzəmədiyini sübut edə bilmədilər

Armudun almaya bənzəmədiyini sübut edə bilmədilər

Xəritəçilik xidmətləri ilə məşğul olan “Pear Technologies” şirkətinin loqotipində almaya oxşar armud meyvəsiini təsvir etməsi “Apple”-ın narazılığına səbəb olub. Bu məslə hələ 2014-cü ildə gündəmə gəlmişdi.
“Ictinfo.az” “ixbt.com”-a istinadən bildirir ki,həmin ilin sonunda loqodakı armudun almaya çox oxşaması səbəbindən “Apple”, “Pear Technologies”-in loqosunun qeydiyyatının qadağan edilməsi üçün məhkəməyə müraciət etdi.
Uzun sürən məhkəmə çəkişməsinin sonunda “Apple” qalib gəldi.Bu məhkəmə “Pear Technologies” şirkətinin bütün dünyada elə “Apple” qədər məhşurlaşmasına səbəb olsa da onlar məhkəmənin qərararından narazı qaldılar. Onlar hələ də armudun almaya oxşamadığını və onların müxtəlif meyvə olduğunu deyirlər. Həmçinin üstəlik “Pear Technologies”-in hüquqşünasları şirkətin adının da loqotipində mövcudluğu qeyd edirlər.Pear Technologies не смогла зарегистрировать логотип из-за Apple
Öz növbəsində məhkəmə ekspertləri hər iki loqotipdə təsviri eyni olduğun göstəriblər. Ancaq hər iki logonu müqaisə etdikdə “Pear Technologies” yazısının mövcudluğu görməmək sadəlovlükdən başqa bir şey deyil.Məhkəmə loqoda armud sözünün açıq aydın yazılmasının nəinki loqotipləri bir-birindən ayırır, əksinə onların oxşarlığını daha da gücləndirdiyini bildirib.
Nəticədə məhkəmə “Pear Technologies”-in yuxarıda göstərilmiş loqotipinin qeydiyyatına qadağa haqqında qərar qəbul etdi. Şirkət aşağı göstərilmiş başqa loqotipi qeyd etməyə cəhd etdi.Pear Technologies не смогла зарегистрировать логотип из-за Apple
Hal-hazırda “Pear Technologies” adını “Pear Technology” etdi və logosun da dəyişməyə məcbur oldu.