“Apple” smartfon bazarında liderliyini itirib

“Apple” smartfon bazarında liderliyini itirib

Koreya mənbələri artıq bu ilin birinci rübünün nəticələrinə əsasən Samsung Electronics-in smartfonlar seqmentində qisas aldığını qeyd etmişdilər, lakin bu həftənin əvvəlindəki IDC statistikası onların nəticələrini təsdiqlədi. Birincisi, smartfon bazarı illik müqayisədə 8,4% əlavə edərək böyüməyə qayıtdı. İkincisi, Samsung bir neçə ay sonra ikinci yerdə qalan Apple-ı geridə qoyan ən böyük təchizatçı oldu.
Bu ilin birinci rübündə IDC-nin məlumatına görə, dünya üzrə 289,4 milyon smartfon tədarük edilib ki, bu da ötən ilin analoji dövrünün göstəricisindən 7,8% çoxdur. Hələlik bütün problemlər seqment tərəfindən aradan qaldırılmayıb, lakin bu, artıq artımın ardıcıl üçüncü rübüdür və buna görə də IDC nümayəndələri hesab edirlər ki, bazarın bərpası barədə daha inamlı danışmaq olar. Belə şəraitdə bazar liderləri arasında satışlar daha sürətlə artır, baxmayaraq ki, xüsusilə birinci rübün nəticələrinə əsaslansaq, bu bəyanatı qeyd-şərtlərlə ədalətli hesab etmək olar.Samsung, 20,8% pay və 60,1 milyon smartfon tədarük edərək birinci yeri tutsa da, keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə məhsul tədarük həcmini 0,7% azaldıb. “Apple” illik müqayisədə daha çox itki verib, tədarükləri 9,6% azaldaraq 50,1 milyon smartfona çatdırıb ki, bu da onun bazar payının 20,7%-dən 17,3%-ə azalmasına səbəb olub. Bununla yanaşı, bazarın 14,1%-i ilə üçüncü yerdə olan Xiaomi, tədarüklərdə 33,8% artaraq 40,8 milyon smartfon nümayiş etdirib. Çin Transsion 28,5 milyon smartfon və 9,9% bazar payı ilə dördüncü yerdə qərarlaşıb ki, bu da il ərzində tədarükdə dərhal 84,9% əlavə edib.
İlk beşliyi OPPO qapayır, lakin bu brend smartfon tədarükünü 8,5% azaldaraq 25,2 milyon ədədə çatdırıb və onun payı 8,7%-dən çox deyil. IDC analitiklərinin fikrincə, yaxın gələcəkdə Samsung və Apple smartfonlar bazarında lider mövqelərini tutmağa davam edəcəklər, lakin sonrakı mövqelərdə güc balansı daim dəyişəcək. Bununla belə, hətta “Apple” və “Samsung” şirkətləri də reytinqdə ilk iki yeri qoruyub saxlamaq üçün səy göstərməli olacaqlar və bunun üçün müştərilərə daim yeni nəsə təklif etməli olacaqlar.
IDC analitikləri də smartfonların orta satış qiymətində artım tendensiyasını təsdiqləyirlər. Bu vəziyyətdə istehlakçı məntiqi sadədir: onlar satın aldıqları cihazları daha uzun müddət istifadə etməyə hazırdırlar və buna görə də daha uzun müddət aktual qalacaq yüksək xüsusiyyətlər üçün bir az əlavə ödəməyə üstünlük verirlər. Yeri gəlmişkən, ilk beşliyə daxil olmayan istehsalçılar smartfon bazarının 29,3%-ni təşkil edir, birinci rübdə onların tədarükləri illik müqayisədə 7,2% artıb.