Bu yaxınlarda iki milyardıncı «iPhone» satıldı. «Apple» bunun üçün heç bir xüsusi tədbir keçirmədi. Bu, qismən şirkətin satılan smartfonların sayı haqqında məlumat verməyi dayandırması ilə əlaqədardır və qismən ikinci milyard haqqında danışmağın birincidən danışmaq qədər maraqlı olmadığıdır. Yenə də «iPhone» hər zamankindən daha yaxşı işləyir.Bu gün aktiv «iPhone» istifadəçilərinin sayı 1 milyardı keçdi və durmadan artır. «IPhone» istifadəçiləri dünyada 3,8 milyard olan bütün smartfon istifadəçilərinin təxminən 26%-ni təşkil edir. ABŞ -da «Apple» smartfonları istifadəçilərin təxminən 60% -nə, İngiltərədə — təxminən 50% -nə sahibdir. ABŞ -da istifadəçilərin 14% -dən çoxu və İngiltərədə 10% -i son iki ildə «iPhone»-a keçib.
«iPhone»lar geniş bir qiymət aralığında gəlir.1 TB yaddaşa malik «iPhone 13 Pro Max»-ın qiyməti 1600 dollara çatır. Eyni zamanda, ən uyğun «iPhone SE» baza konfiqurasiyasında 399 dollara satılır. «Apple» smartfonlarının satışı, inkişaf etmiş ticarət proqramları və mobil operatorların təqdimat təklifləri ilə əlavə olaraq stimullaşdırılır. «İPhone»lar da satış sonrası bazarda çox tələb olunur. Bunun sayəsində hazırda «iOS» ekosisteminə girmək həddi çox aşağıdır. Hələ də kütləvi «iOS» yeniləmələri alan istifadə edilmiş «iPhone 6S»-ni 100 dollardan aşağı qiymətə əldə edə bilərsiniz.«İPhone 13» bütün mobil sənayesinin səy göstərməli olduğu standartı bir daha təyin edir. «Apple» ağılsız məhsuldarlıq artımlarının arxasınca getmir. Bunun əvəzinə, «iPhone»ları xüsusi edən vastə olaraq heç kimin istəmədiyi xüsusiyyətləri təqdim etməsidir, lakin yeni məhsulların təqdim edilməsindən sonra hər kəs istəməyə başlayır. «Apple» nümunəsi ilə liderin performansını artırmaqda rəqibləri ilə rəqabət aparmadığını, meqapiksel, nüvə yarışına qatılmadığını göstərir. Bir lider, çığır açan imkanlar təqdim edərək və tanış məhsullar üçün yeni istifadə halları yaradaraq sənayenin gələcəyini formalaşdırır.