Canalys analitik agentliyi ən böyük smartfon istehsalçılarının satış həcmini və dinamikasını hesablayıb. Statistikalar bütün brendlər üçün daşınmaların əhəmiyyətli dərəcədə azaldığını göstərir — bir marka istisna olmaqla. Ekspertlər bunun niyə baş verdiyini və ilin sonuna qədər bazarda vəziyyətin necə dəyişə biləcəyini izah ediblər.2023-cü ilin birinci rübünün nəticələrinə görə,»Apple» satışlarını artırmağı bacaran yeganə smartfon istehsalçısı oldu. Şirkət 21% bazar payı ilə ikinci yeri tutub və 2022-ci ilin birinci rübündən 3% çox smartfon satıb.Lider 22% bazar payı ilə «Samsung» olub,lakin ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə satışlar 18% azalıb.»Xiaomi» bazarın 11%-ni alaraq, keçən ilki tədarüklərdən 22%-ni itirərək reytinqin üçüncü pilləsində qərarlaşıb. İlk 5 OPPO və vivo-nu bağlayın (müvafiq olaraq 10 və 8%).Analitiklər «Apple»-ın şirkətin oflayn satış kanallarına sərmayə qoymasında uğur qazanmasının səbəblərindən birini göstərirlər — brend orta gəlirli insanları belə cəlb edə bilir, onlar tez-tez marketlərdən daha çox kommunikasiya mağazalarına üstünlük verirlər. Eyni zamanda, digər brendlərin satışlarında aslan payı birbaşa smartfonların büdcə seqmentinin populyarlığından asılıdır.
Canalys analitiklərinin fikrincə, orta səviyyəli smartfon tədarükçüləri indi tədarükləri artırmaq üçün qiymətləri aşağı salmağa çalışırlar. Belə satışların pik nöqtəsi iyun ayında gözlənilir — lakin inventar azaldıqca qiymətlər yenidən yüksəlməyə başlayacaq. Sənaye ekspertləri 2023-cü ilin ortalarına qədər bazarın ümumi tənəzzül sürətinin yavaşlamağa başlayacağını və tədarükün sabitləşəcəyini gözləyirlər.
Ana Səhifə İKT Qadcetlər və telefonlar Analitiklər 2023-cü ilin ən uğurlu smartfon markasının adını açıqlayıblar