South China Morning Post qəzetinə verdiyi müsahibədə EHang maliyyə direktoru Conor Yang deyib: «İnanıram ki, 2030-cu ilə qədər Çində uçan mikroavtobuslar olacaq. Bəzi böyük şəhərlərdə uçuş-enmə zolaqları kimi infrastruktur varsa, hava taksi xidmətləri də görünə bilər.» Xatırladaq ki, EHang bu ilin sonuna qədər Quançjou və Hefeydə turistlərin görməli yerləri üçün EH216-S elektrik təyyarəsindən istifadə etməyi planlaşdırır, lakin ciddi şəkildə müəyyən edilmiş marşrutlar üzrə. Uçuş məsafəsi 30 km-ə çata bilər, maksimal sürət isə 130 km/saatdır. Çində EH216-S təyyarəsinin qiyməti 331.000 dollara çatır, göyərtəsinə iki sərnişin götürə bilir.
Analoji xidmətlərin ötən ilin noyabrında sınaq uçuşlarına başlanıldığı Taylandda da istifadəyə verilməsi planlaşdırılır. Ümumiyyətlə, EHang nümayəndəsinin qeyd etdiyi kimi, ixrac bazarlarından danışsaq, şirkətin avadanlıqlarına maraq Yaxın Şərq, Cənub-Şərqi Asiya və Latın Amerikası ölkələrinin nümayəndələri tərəfindən göstərilir. EHang bu gənc bazarda gərgin rəqabətdən qorxmur, çünki o, qlobal miqyasda hər kəs üçün kifayət qədər yer olduğuna inanır, lakin eyni zamanda özünü seqmentin liderlərindən biri hesab edərək öz mövqelərindən imtina etmək fikrində deyil.
EHang yeni tərəfdaşlar tapmaqla öz potensialını inkişaf etdirməyə çalışır. Şirkət artıq dartma batareyası istehsalçısı Gotion ilə tərəfdaşlığa malikdir və keçən il avtomobil istehsalçısı Changan Automobile ilə təyyarənin istehsalına və xidmətinə kömək etmək üçün müqavilə bağladı. Bu ilin sonuna qədər EHang istehsal gücünü ildə 300 təyyarədən 1000 ədədə çatdırmağı planlaşdırır. Şirkət ABŞ fond bazarına çıxmağı bacardı, lakin başqa yerdə ikinci dərəcəli yerləşdirməni də nəzərdən keçirir. Bu ilin sonuna qədər EHang bir tərəfdaşla əməkdaşlıqda hazırlanmış ən azı iki batareya modelini təqdim edəcək.
EHang-ın məhsul çeşidi də genişlənəcək. Bu rübdə VT-35 təqdim olunacaq ki, bu da orta mənzilli (300 km-ə qədər) uçuşlar üçün nəzərdə tutulmuş VT-30-dan (yuxarıdakı şəkildə) sonra növbəti təkamül mərhələsi olacaq. Təyyarənin dizaynı uzun məsafələrdə səmərəli enerji istehlakı və artan kruiz sürəti üçün optimallaşdırılıb. Mütəxəssislər hesab edirlər ki, “kiçik elektrik aviasiya” bazarı əvvəlcə logistik xidmətlərə diqqət yetirəcək, çünki sərnişin daşımaları təhlükəsizlik və infrastrukturun inkişafına daha çox diqqət yetirməyi tələb edir.