“Apple” hazırda “Google” axtarışına alternativ olmadığını etiraf edir

“Apple” hazırda “Google” axtarışına alternativ olmadığını etiraf edir

Bazar ertəsi ABŞ-ın ABŞ-da qəbul etdiyi antiinhisar qərarı texnologiya sahəsində ən uzunmüddətli tərəfdaşlıqlardan birini təhdid edir və Apple-a milyardlarla dollara başa gələ bilər. Bununla yanaşı, şirkət Google axtarış sisteminə əhəmiyyətli alternativin olmadığını bildirib.
Qalmaqalın mərkəzində Apple və Google arasında 2002-ci ildən qüvvədə olan eksklüziv müqavilə dayanırdı ki, bu müqaviləyə əsasən Google Axtarış sistemi bütün dünyada istifadəçilər üçün bütün Apple cihazlarında standart axtarış sistemidir və bu, hər iki şirkətə milyardlarla dollar gəlir gətirmişdir.Google axtarış reklamından əldə etdiyi gəlirin bir hissəsini tərəfdaş kimi Apple-a ödəyib. Financial Times məhkəmə qərarında göstərilən faktlara istinadla xəbər verir ki, təkcə 2022-ci ildə Google Apple-a 20 milyard dollar ödəyib.
2018-ci ildə Apple-ın daxili araşdırmasına görə, şirkət axtarışların 80%-ni saxlasa belə, Google-dan ayrıldıqdan sonra ilk beş il ərzində yenə də 12 milyard dollar gəlir itirəcək. Bundan əlavə, indi Apple-da işləyən keçmiş Google icraçısı Con Giannandrea, Apple-ın Google-un ehtiyaclarını ödəyə bilməyən, pul itirən bir axtarış mühərriki ola bilməsi baxımından əhəmiyyətli bir risk olduğunu söylədi.
Maraqlıdır ki, Apple böyük zərər çəkə biləcək yeganə şirkət deyil. Məhkəmə sənədlərinə görə, Google 2021-ci ildə brauzerində defolt axtarış sistemini qurmaq üçün Mozilla-ya 400 milyon dollardan çox pul ödəyib ki, bu da Mozilla-nın əməliyyat büdcəsinin təxminən 80%-ni təşkil edir.
Qeyd etmək lazımdır ki, ümumilikdə axtarış bazarı generativ süni intellektin yaranması ilə müəyyən transformasiyadan keçir. Apple artıq istifadəçilərə ChatGPT-ə axtarış sorğularını təqdim etməyə imkan verəcək OpenAI ilə əməkdaşlıq elan edib. Şirkət həmçinin öz texnologiyasından istifadə edərək Siri səsli köməkçisini təkmilləşdirməyə çalışır.
Bu dəyişikliklərə baxmayaraq, ənənəvi axtarış artım göstərir. ABŞ-da axtarış reklamı xərclərinin hər il orta hesabla 10% artacağı və 2028-ci ilə qədər 184 milyard dollara çatacağı proqnozlaşdırılır.