Bir çox növ keyfiyyətli pivə tədarükçüsü olan Yaponiyanın Kirin Holdings şirkəti yeni içkilərin hazırlanması prosesinə süni intellektin cəlb edilməsinə başladığını açıqlayıb.
Şirkət izah edib ki, yeni məhsulların keyfiyyətini qiymətləndirərkən istehlakçı sorğusu keçirilir — onun nəticələrinin əl ilə işlənməsi 50 saata qədər vaxt aparır və yeni reseptlərin yaradılması prosesini xeyli ləngidir. Fokus-qrup rəylərinin işlənməsini optimallaşdırmaq üçün Kirin bu prosedura generativ AI-ni cəlb etmək qərarına gəldi: istehlakçılar modellərə təəssüratları haqqında danışır, tərtibatçılar isə suallarını insanlara deyil, süni intellektə verir.Öz növbəsində o da xüsusi suallara cavab verir və rəylərin xülasəsini təklif edir.
Yapon pivə zavodu bu mexanizmi qeyri-standart tatlar ilə Kirin Hyoketsu məhsul xəttində sınaqdan keçirmək qərarına gəlib. Bu cür içkilər çox vaxt mövsümi və ya reklam variantlarında istehsal olunur, yəni məhdud müddət ərzində bazarda olur. Tam inkişaf dövründən keçdikdən sonra məhsul insanlarda əlavə sınaqdan keçir. Şirkət ənənəvi pivənin yaradılmasında süni intellektdən istifadə etmək niyyətini hələlik açıqlamayıb.