Bu yaxınlarda ucuz “Pixel 7a” və qatlana bilən “Pixel Fold” təqdimatı fonunda Statista analitik şirkəti smartfon sahibləri arasında istifadə etdikləri brendə sadiqlikləri ilə bağlı geniş miqyaslı sorğu keçirib.”ICTinfo.az” “4Pda.ru” resursuna istinadən bildiri ki,bu araşdırmanın nəticələrinə əsasən “Google” açıq şəkildə strategiyasında nəyisə dəyişiklik etməli olacağı görünür.
Sorğu 2022-ci il aprelin 1-dən 2023-cü il martın 28-dək ABŞ-da, “Apple” və “Google”-un daxili bazarında təxminən 10.000 istifadəçi arasında aparılıb. Belə ki, araşdırmada 4446 “Apple” qurğusu, 2738 “Samsung” smartfonu və cəmi 442 Piksel sahibi iştirak edib ki, bu da artıq “Google” cihazlarının əhali arasında populyarlığını açıq şəkildə göstərir.
Araşdırmaya görə, “Pixel” smartfon sahiblərinin 57%-nin fürsət yarandıqda başqa marka cihaza keçmə ehtimalı yüksəkdir. Yalnız 26% dedi ki, onların növbəti cihazı çox güman ki, yenidən Pixel olacaq. Rəqiblər daha yaxşı çıxış edirlər. Belə ki, iPhone və Galaxy smartfonlarının sahiblərinin 34%-i brendini dəyişməyə hazırdır. Eyni zamanda, Apple ən sadiq auditoriyaya sahib olduğu ortaya çıxdı – 49% yeniləmə vaxtı çatdıqda yenidən iPhone almaq ehtimalı var. Samsung 44% -dən bir qədər aşağı rəqəmə malikdir.
“Piksel”lərin sahibləri özləri qeyd edirlər ki, problem hətta çoxsaylı proqram xətalarında və rəqiblərə nisbətən daha az OS yeniləməsində deyil, “Google”-un pərəstişkarlarına münasibətindədir. Beləliklə, köhnə cihazın yeni Pixel Fold ilə dəyişdirilməsi proqramının bir hissəsi olaraq, axtarış nəhəngi “Samsung Galaxy Z Flip4” üçün 700 dollar, ən yaxşı “iPhone” modelləri üçün isə 900 dollara qədər endirim etməyə hazırdır. Daha sonra buraxılan “Pro”,yalnız 380 dollar təklif edir ki, bu da açıq şəkildə istifadəçi loyallığını artırmır.