“TikTok” üfüqi tam ekranlı videoları sınaqdan keçirməyə başladı

“TikTok” üfüqi tam ekranlı videoları sınaqdan keçirməyə başladı

“TikTok” qısa videoservisi yeni üfüqi tam ekran rejimini sınaqdan keçirməyə başlayıb, “TechCrunch” platformanın nümayəndələrinə istinadən yazır. Test proqramında iştirak etməyi seçən istifadəçilər həm kvadrat, həm də düzbucaqlı videolarda görünəcək yeni düyməni görəcəklər.
Bu, “TikTok”-un “YouTube”-u təkrarlamağı üçün növbəti cəhdidir.Əvvəllər Çin xidməti videonun maksimum uzunluğunu 10 dəqiqəyə qədər artırmışdı.Bu addım “YouTube”-a üstünlük verən daha uzun videoların yaradıcılarını cəlb etmək cəhdi kimi qiymətləndirildi: yemək kanalları, gözəllik dərsləri, təhsil məzmunu və ya komediya skeçləri yaradıcıları.
Əlbəttə ki,klassik tammetrajlı məzmunun dəstəyi ilə “TikTok” ona baxmağı daha rahat etməli idi. Bəzən belə videoların əvvəlində onların müəllifləri hətta telefonu çevirməyi məsləhət görürlər. Yeni variantla onsuz da bunu etmək mümkün olacaq. Təbii ki, bu, tənqidsiz keçməyəcək, çünki “TikTok” həmişə şaquli videoların populyarlaşmasının aparıcı qüvvəsi olub və platformanın bir çox istifadəçilərinin bu, xoşuna gəlməyə bilər,çünki üfüqi format onlara qeyri-adi görünür.
2020-ci ilin iyun ayında “TikTo”k 4-18 yaş arası istifadəçilər üçün gündə orta hesabla dəqiqə sayına görə “YouTub”e-u geridə qoyub. Çin xidməti rəqibin ərazisinə daha da irəliləməyə çalışır və “YouTube” qısa videolardan ibarət “Shorts” bölməsini işə saldı və müəlliflərə sərfəli monetizasiya sxemi təklif etdi.