Avropa Aviasiya Təhlükəsizliyi Agentliyi (EASA) bildirib ki,onun mütəxəssisləri “5G” avadanlıqlarının aviasiya sistemləri üçün təhlükəsini təsdiq edə bilməyiblər. Britaniya Mülki Aviasiya Administrasiyası (CAA) həmkarlarının “5G” şəbəkələrinin aviasiya avadanlıqlarına heç bir müdaxilə etməməsi ilə bağlı fikirləri ilə razılaşdılar. Eyni zamanda, ABŞ Departamenti narahatlığını ifadə etməkdə davam edir.
ABŞ Federal Aviasiya Administrasiyası (FAA) dəfələrlə bəyan edib ki,”5G” operator avadanlığı təyyarələrdə quraşdırılmış sistemlər və ilk növbədə radio hündürlük ölçənlər üçün təhlükə yarada bilər. Bununla əlaqədar olaraq, Amerika operatorları santimetr diapazonunda (C-Band) beşinci nəsil şəbəkələrin istismara verilməsini təxirə salmalı oldular. ABŞ-da həm operatorların, həm də müvafiq departamentlərin səyi ilə problemi həll etməyə çalışırlar.
Ancaq Böyük Britaniyada hələlik problemlər görünmür. İlin sonunda CAA bildirmişdir ki, digər milli tənzimləyicilərlə qarşılıqlı əlaqənin nəticələrinə əsasən, 5G avadanlığının aviasiya sistemlərinin işinə hər hansı müdaxilə yaradacağına dair heç bir mənfi fikir müəyyən edilməmişdir. Britaniyanın The Register nəşri qeyd edib ki, FAA-nın məlumatına görə,”5G” avadanlığının təhlükə yarada biləcəyi radio hündürlük ölçənlər 4,2-4,4 GHz tezlik diapazonunda işləyir. Eyni zamanda, ABŞ-da “5G” şəbəkələrinin santimetr diapazonu üçün 3,7–3,98 GHz, Avropada isə 3,4–3,8 GHz tezlikləri ayrılıb.
ABŞ-da kamera avadanlığı Avropadakından daha yüksək gücdə işləyir (1585 Vt-a qarşı 631 Vt). Bundan əlavə, o, əmindir ki, radio hündürlükölçənlərinin tezlik filtrlərinin praktikada nə qədər effektiv olduğunu hələ heç kim dəqiq bilmir.