«New York Times» qəzetinin daxili sənədlərə və anonim mənbələrə istinadən yazdığına görə, «Facebook»-un «Instagram» platforması yeniyetmə auditoriyasını itirmək təhlükəsindən narahatdır. Bununla əlaqədar olaraq, xidmətin xüsusi olaraq yeniyetmələr arasında reklam edilməsi üçün marketinq büdcəsinin əhəmiyyətli bir hissəsinin ayrılmasına qərar verildi.
«ICTinfo.az» «3dnews.ru» resursuna istinadən bildirir ki,nəşr iddia edir ki, 2018 -ci ildən bəri «İnstagram»-ın demək olar ki, bütün qlobal marketinq büdcəsi gənc auditoriya ilə əlaqə qurmağa yönəlib-bu il 390 milyon dollardır. Xidmətin təşviqi siyasəti həm yeniyetmələrə birbaşa müraciətləri, həm də valideynləri ilə ünsiyyəti əhatə edir. Sual həqiqətən təcili görünür: bu seqmentdə «Instagram» «TikTok» və «Snapchat» kimi güclü rəqiblər tərəfindən aktiv şəkildə sıxılır.
«Facebook», «İnstaqramla» əlaqədar araşdırmanın məqsədinin və nəticələrinin səhv şərh edildiyini söylədi. Və mövqeyini dəstəkləmək üçün İnstaqramın əksinə olaraq yeniyetmələr üçün faydalı olduğu başqa bir araşdırmanın nəticələrini təqdim etdi — sosial şəbəkə «yeniyetməlik üçün xarakterik olan xoşagəlməz problemlərin öhdəsindən gəlməyə kömək edir».» New York Times» materialları ilə əlaqədar olaraq, bir Facebook sözçüsü də işlərin o qədər də dramatik olmadığını söylədi. Bu xidmət bütün marketinq büdcəsini yeniyetmələri cəlb etməyə yönəltmir, baxmayaraq ki, bu auditoriyanı vacib cəmiyyətlərdən biri hesab edir, çünki meylləri müəyyənləşdirən və təyin edən gənc auditoriyadır.Sentyabr ayında «Instagram Kids» layihəsindəki işlər dayandırıldı — hədəf auditoriyası İnstagram veb saytına girişi qadağan edilən 13 yaşdan kiçik uşaqlar idi. Şirkət, tətbiqin reklamların olmaması və valideyn nəzarəti funksiyaları da daxil olmaqla, böyüklər üçün nəzərdə tutulmuş versiyadan fərqlənməli olduğuna inandırdı. İnstagramın rəhbəri Adam Mosseri, uşaqların hələ də veb xidmətlərindən istifadə etdikləri və lazım olduqda yaşları haqqında yalan danışdıqları üçün Instagram Kids layihəsini hələ də zəruri hesab etdiyini söylədi.