«Facebook» bir illik test sınaqlarının ardınca ABŞ-da «iOS» və «Android» istifadəçiləri üçün «Reels» qısa video xidmətini təqdim etdi.Bu «Facebook»-un «TikTok»-un artan populyarlığına verdiyi cavabdır.
«TikTok» kimi «Reels», genişlənmiş reallıq effektləri, geri sayım sayğacları və daha çox daxil olmaqla müxtəlif vasitələrlə düzəldilə bilən qısa videolar yerləşdirməyə imkan verir. İctimaiyyətə təqdim edildikdən sonra istifadəçilər qısa videoları birbaşa «Facebook»-da yerləşdirə və tamaşaçı kütləsini artırmaq üçün «İnstagram»-da paylaşa bildilər.
«Facebook» videolara görə, yeni bir bonus proqramı təqdim etdi.»Facebook» 2022 -ci il ərzində video yerləşdirənlərə 1 milyard dollarlıq təşviq ödəmək niyyətindədir.»Reels Pay» proqramı çərçivəsində «Facebook» 30 gün ərzində videoları ən az min dəfə izlənilən istifadəçilərə pul ödəyəcək. Yeni proqram yalnız ABŞ -dan olan müəlliflər üçün əlçatan olacaq və indiyə qədər yalnız dəvətnamə ilə olacaq. Nəhayət qlobal miqyasda başlayacaq.
«Facebook» pullu etiketlər və banner reklamları da daxil olmaqla məzmun yaradıcılarından pul qazanmağın başqa yollarını da ölacağını söyləyir.Şirkət istifadəçilərə vido müəlliflərini maddi cəhətdən mükafatlandırmağa imkan verəcək «Reels’i Ulduz» sistemi ilə birləşdirmək üzərində də işləyir.»Facebook» «TikTok»dakı reklamlara bənzər videolar arasında görünən reklamları sınayaraq Reelsdən pul qazanmağı da planlaşdırır.
«Reels» xidməti ilk dəfə «TikTok»-a alternativ olaraq bir il əvvəl test kimi istifadəyə verildi.