«Facebook» sosial şəbəkəsi reklam olunaraq satılan bu və ya digər məhsulu hətta, kosmetikanı yoxlamaq imkanı yaradan virtual reallıq reklamını sınaqdan keçirir.»ICTinfo.az» «belta.by» resursuna istinadən bildirir ki,yeniliklə ilk yoxlanılan «Sephora»,»Bobbi Brown» və «Wayfair» markaları oldu. Artıq «Asus» və «Nike» şirkətinin məhsulları da yeniliyin test yoxlamasında iştirak edib.Qeyd edək ki,yoxlamalar belə reklamlardan sonra alıcıların fəallığının artmasına səbəb olduğunu göstərib.
«Facebook» video ilə məhsulun təqdim edilməsini ən yaxşı üsul hesb edir.Məhz buna görə,indi «Instagram»-da storizin köməyi ilə malların satışı üzərində işləyirlər. Həmçinin şirkət satıcıların mobil videoreklamları özləri sərbəst şəkildə yaratması üçün «Video Creation Kit» xidmətin istifadəyə verməyi planlaşdırır.