Bu ilin mart ayında «Google» şirkətinə aid olan «Alphabet» şirkəti bildirdi ki,iyun ayından internet-axtarış sisteminin ikili opsionlar və maliyyə mərci daxil olmaqlakriptovalyut və başqa spekulyativ maliyyə alətlərinin reklamın bağlayacaq.Həmçinin analogi qadağalar «Twitter» və «Facebook» sosial şəbəkəsindən gəldi.
Ancaq yarım il keçəndən sonra «Facebook» öz qərarını təkrar nəzərdən keçirərək istifadəçilərə bir sıra şərtlərə kriptovalyuta reklamını yerləşdirməyə icazə verdi.
«ICTinfo.az» «hitech.newsru.ru» resursuna istinadən bildirir ki,bunu üçün kriptovalyuta və onlarla bağlı reklamının yerləşdirilməsi üçün xüsusi qaydalara riayət etmək lazımdır.İlk öncə şirkətin müvafiq lisenziyaların olmasını və ictimai fond birjalarında alqı-satqı etdiyini,həmçinin reklam etdiyi təkilifləri açıq şəkildə təsvir etməsini məcburi göstərmək lazımdır.
Xatırladaq ki, bir qədər əvvəl ekspertlər kriptovalyuta reklamına qadağa üçün böyük şirkətləri tənqid etmişdilər.