Twitter təqdim etdiyi yeni xidməti ilə şirkətlərin müştəri ilə platforma üzərindən daha tez və özəl formada əlaqə qurmasına yardım edəcək.Yeni funksiya ilə şirkətlər Twitter-i onlayn müştəri xidmətləri servisi olaraq istifadə edə biləcək.Əvvəllər şirkətlər onlarla əlaqə saxlamaq istəyən müştərilərlə “Direct Mesaj” funksiyası ilə əlaqədə olurdu.Twitter bunun o qədər də əhəmiyyətli olmadığını hesab edərək yeni -“Xüsusi mesaj göndər” xidmətini istifadəyə verib.
Belə ki, yeni funksiya ilə şirkətlər müştəriləri ilə Twitter üzərindən əlaqə yarada biləcək.
Həmçinin şirkət ötən həftələrdə elan etdiyi ”Customer Feedback(Müştəri geri bildirimləri)” özəlliyini təqdim etməyə hazırlaşır.
Bununla da şirkətlər onlarla Twitter üzərindən danışan müştərilərin bu xidmətdən razı olub-olmadıqlarını müəyyən edə biləcək.