«Facebook»-un rəsmi səhifəsində yerləşdirilən xəbərə görə, sosial şəbəkədə istifadəçi real vaxt ərzində harda olmasından asılı olaraq reklamı seçməyə icazə verən yeni funksiya tətbiq edilidi.
Məsələn, əgər istifadəçi «Facebook»-da reklam yerləşdirən mağazaların birinə baş çəkdisə,onun ünvanını qeydə alan proqram gələcəkdə maraqlanan
«Ictinfo.az» «igate.com.ua» resursuna istinadən bildirir ki,həmçinin indi sistem eyni mağazanın daimi və potensial müştərilərini ayıracaq. Əgər istifadəçi eyni yerdə daim olursa, onda o reklam mesajını almayacaq. Eyni zamanda, daimi müştəri hal-hazırda qüvvədə olan yeniləmələrlə, endirimlərlə və ya bonuslarla bağlı mesajı görəcək.