Bir qədər əvvəl «Google» şirkətinin nümayəndələri «DMEXCO» konfransında bütün reklam verənlər üçün şaquli reklam xidmətini istifadəyə verildiyini açıqladılar.»ICTinfo.az» «vistanews.ru» resursuna istinadən bildirir ki,bəzi reklam yerləşdirənlər artıq bu yeniliyi sınaqdan keçirib.Statistikaya əsasən şaquli reklamların yerləşdirilməsi istifadəçilərin reklama olan marağının artdığını göstərib.Çox istifadəçilər «YouTube»-da yetərincə reklam yerləşdirməyə maraqlıdır.Reklamların ən uyğun olmayan məqamda görünməsi isə bəzi istifadəçilərin heç də ürəyincə olmaya bilər.Elə reklamlar var ki, onu bəzi xarici regionlarda təqdim etmək və onu 5-20 saniyədən çox qoymaq olmaz.Bütün bunları nəzərə alan xidmət ümumi siyasət xətti tutaraq xidmətlərin təqdim edir.