«YouTube» «Peak Points» adlı yeni reklam formatı ilə izləyicilərin emosiyalarından pul qazanmağa...

«YouTube» «Peak Points» adlı yeni reklam formatı ilə izləyicilərin emosiyalarından pul qazanmağa çalışacaq

YouTube videonun ən canlı və emosional anlarından dərhal sonra reklam göstərməyə başlayacaq. Peak Points adlanan yeni hədəfləmə formatı videoları təhlil etmək və kulminasiya nöqtələri və ya emosional epizodlar kimi maksimum cəlbedici səhnələri müəyyən etmək üçün Əkizlər süni intellektindən istifadə edir. Belə bir an bitən kimi istifadəçiyə bir reklam göstərilir.
TechCrunch xəbər verir ki, Peak Points Nyu-Yorkda keçirilən son Upfront tədbirində təqdim edilib. YouTube-a görə, «pik nöqtələrdən» sonrakı reklamlar daha yaddaqalan olacaq, çünki izləyicilər bu anda məzmunla ən çox məşğul olurlar. Bu yanaşmanı emosional hədəfləmə adlanan strategiya ilə müqayisə etmək olar, burada reklamçılar öz reklamlarını videonun əhval-ruhiyyəsinə uyğun bir xarakterlə təqdim etməyə çalışırlar.İstənilən yeniliyin adətən irəliyə doğru bir addım olmasına baxmayaraq, yeni formatın qeyri-müəyyənliyi göz qabağındadır: ən maraqlı məqamda reklam fasiləsi hamının ürəyincə olmaya bilər. Bir çox insanlar, xüsusən də güclü emosiyalar doğurursa, videoya müdaxilə etmədən baxmağa üstünlük verirlər. Adi reklamlar kimi Peak Points-i söndürməyin və ya keçməyin mümkün olub-olmayacağı hələ dəqiq bilinmir.
Eyni zamanda, YouTube tamaşaçılar üçün daha cəlbedici bir format təqdim etdi — birbaşa reklamda alış-veriş lenti. İndi videoya baxarkən başqa saytlara getmədən mal ala bilərsiniz. Şirkətin fikrincə, bu, həm reklamçılara, həm də istifadəçilərə müraciət etməlidir.