YouTube tərtibatçıları platformada yayımlanan videolarda reklamlarla bağlı üçün qarşıdan gələn yenilikdən danışıblar. Reklamın aradan qaldırılmasından söhbət gedə bilməz, amma bu, heç olmasa izləyicilər üçün bir az daha az müdaxilə etməlidir.
Mayın 12-dən etibarən YouTube videonun əsas hesab olunan hissələrində reklamların sayını azaldacaq. Başqa sözlə, reklam əlavələri ən gözlənilməz anda fəaliyyətini dayandıraraq, cümlənin ortasında bloggerin səsini kəsəcək. Bunun əvəzinə, onlar bloklar arasında fasilələr və keçidlər kimi video ardıcıllığında təbii fasilə nöqtələrində yerləşdirilməyə başlayacaqlar.
Reklamın nümayişi üçün yeni şərtlər nəzərə alınaraq, fevralın 24-dək YouTube-a yüklənmiş videolar avtomatik olaraq yenilənəcək. İstəsələr, məzmun yaradıcıları YouTube Studio-da bu yenilikdən imtina edə bilərlər, lakin hostinq nümayəndələri bildirirlər ki, baxışı kəsən reklam əlavələri olan videolar daha az gəlir gətirə bilər.
Reklamları əl ilə yerləşdirən müəlliflər onların diqqəti yayındırmadığına əmin olmalıdırlar. Bu məqsədlə YouTube düzgün yerləşdirmə üçün məsləhətlər olan yeni funksiyanı işə salır. Eyni zamanda, şirkət avtomatik yerləşdirmədən imtina etməməyə çağırır. Google-a görə, həm avtomatik, həm də əl ilə orta rolda reklam yerləşdirməsindən istifadə edən yaradıcılar gəlirlərini orta hesabla 5%-dən çox artırıblar.