İngiltərənin Qərbi Universitetinin sosial marketinq mütəxəssisləri aqressiv sürücülər sayəsində hansı avtomobil markalarının qəzalara daha çox səbəb olduğunu müəyyən ediblər. Eyni zamanda, onlar hamını düşündürən suala cavab tapdılar: müəyyən avtomobilləri seçən aqressiv sürücülərdir, yoxsa vəziyyəti daha da pisləşdirən markaların özləridir?
Böyük Britaniyada 400 000-dən çox yol-nəqliyyat hadisəsi üzərində aparılan araşdırma nəticəsində məlum olub ki, Subaru, Porsche və BMW sürücüləri sürət həddini aşmaq, işıqforun qırmızı işığına keçmək, qoşa xətti keçmək və ya piyada keçidinə məhəl qoymamaq kimi hallarda ən çox qanun pozuntusuna yol verənlərdir. Daha az tez-tez belə vəziyyətlərdə Skoda və ya Hyundai sahibləri haqqında danışırıq. Mütəxəssislərin fikrincə, möhtəşəm və idman sürməyi tərənnüm edən reklam və marketinqdir.