Deloitte genişmiqyaslı sosial araşdırma aparıb və bu araşdırma zamanı insanların hansı yaş kateqoriyasına aid olan insanların real həyat fəaliyyətindən daha çox internetdə ünsiyyət və əyləncəyə üstünlük verdiyini müəyyən edib. Məlum olub ki, respondentlərin təxminən üçdə biri onlayn təcrübəni üz-üzə ünsiyyətin mənalı əvəzi kimi görür və bu pay minilliklər arasında 50%-ə qədər yüksəlir.
42 yaşdan kiçik istifadəçilərin təxminən yarısı (48%) sosial mediada başqaları ilə real dünyadan daha çox əlaqə qurur və onların 40%-i oflayn rejimdən daha çox video oyunlarda bir və ya iki söz mübadiləsi aparır. Onların bir çoxunun real həyatda heç vaxt görüşmədiyi dostları və həmkarları var. Deloitte-nin vitse-prezidenti Jana Arbanas hesab edir ki, bununla yanaşı, insanların sayının artması rəqəmsal medianın sadəcə əyləncə və ünsiyyətdən daha çox şey təmin edəcəyini gözləyir və bu tendensiya bütövlükdə bütün bəşəriyyət üçün böyük nəticələrə səbəb ola bilər.
“Onlar internetdə əsl məna və məmnunluq tapmağı gözləyirlər. Video oyunlar və istifadəçi tərəfindən yaradılan məzmun daha çox qarşılıqlı əlaqə, sosiallaşma və faydalılıq təklif edə bilər və onların gənc nəsil arasında populyarlığı potensial olaraq media və əyləncə sənayesini dəyişə bilər”, Jana Arbanas deyir.
Bu yolda şirkət aşkar etdi ki, gənc nəslin 40%-i alış-veriş saytlarındakı rəylərdən daha çox bloggerlər və ya brend təsir edənlərdən təsirlənir. Onların təqribən 70%-i brend məzmuna baxmağa nəzərdə tutduqlarından daha çox vaxt sərf etdiklərini, yarısı isə videoları vasitəsilə yeni musiqi və ya ifaçılar kəşf etdiyini bildirdi.
Ana Səhifə Xarici yeniliklər Yaşı 42-dən aşağı olan insanların yarısı onlayn ünsiyyətə üstünlük verir