Yaponiyanın “PowerX” startapı okeanın o tayında elektrik enerjisini daşımaq üçün 140 metrlik...

Yaponiyanın “PowerX” startapı okeanın o tayında elektrik enerjisini daşımaq üçün 140 metrlik üzən enerji bankı yaradacaq

Karbon neytral enerji infrastrukturuna keçid müxtəlif regionların enerji mənbələri ilə təminatı səviyyəsində daha da təhriflərə səbəb olacaq. Bəzilərində bol olacaq, bəzilərində isə çatmayacaq. Bu problemi qismən həll etmək üçün gənc Yapon şirkəti PowerX tərəfindən hazırlanmış “batareya tankeri” konsepsiyası çağırılır. Elektrik enerjisinin orta məsafələrə daşınması üçün ilk gəmi 2025-ci ildə ehtiyatları tərk edəcək.
Yapon startapının nümayəndələrinin izah etdiyi kimi, bu cür tankerlərin elektrik enerjisini uzun məsafələrə daşımaq qabiliyyəti indi yalnız LFP tipli kütləvi litium akkumulyatorlarda elektrik enerjisinin saxlanmasının sıxlığı ilə məhdudlaşır ki, bu da şirkətin müstəqil olaraq istehsal etmək niyyətindədir. onların dəniz nəqliyyatında fəaliyyətinin xüsusiyyətləri. PowerX təklifinin mahiyyəti sadədir – şirkət böyük akkumulyator sistemlərində saxlanılan elektrik enerjisini uzun məsafələrə daşıya bilən dəniz tankerləri istehsal etmək niyyətindədir.
Birinci nəsil Battery Tanker X-in maksimum konfiqurasiyasında təxminən 300 km məsafədə ümumi gücü 241 MVt/saat olan 96-ya qədər elektrik saxlama sistemini daşıya biləcəyi gözlənilir. Mütəxəssislər akkumulyatorlarda elektrik enerjisinin saxlanmasının sıxlığını artırmağa müvəffəq olduqdan sonra PowerX tankerləri daha uzun səyahətlərlə birlikdə daha yüksək tutumları daşıya biləcəklər. Debüt tankerinin uzunluğu 140 metr, eni 18,6 metr və su çəkmə qabiliyyəti 6 metrdən çox olmamalıdır. Belə enerjinin bort akkumulyatorlarına ötürülməsi üçün müvafiq infrastruktura malik dəniz limanlarında markalı ekspress doldurma stansiyalarının quraşdırılması təklif edilir. Doldurma eyni vaxtda bir neçə kanal vasitəsilə həyata keçiriləcək, lövhələrin hər biri üçün kabelləri birləşdirmək üçün portallar təmin edilmişdir.Gəmi həmçinin qabaqcıl akkumulyator monitorinq sisteminə, özünün günəş enerjisi ilə doldurma sisteminə və adekvat soyutma sisteminə malikdir. Startapın əməkdaşlıq etdiyi Yaponiyadan olan gəmiqayırma şirkəti ilk tankeri 2025-ci ildə suya buraxmaq niyyətindədir və bir ildən sonra sınaq daşımalarında iştirak edəcək. Bu cür tankerlər həll ediləcək tapşırıqların çeşidinə uyğun olaraq müxtəlif standart ölçülərdə istehsal oluna bilər. Onlar regionun ada dövlətləri arasında elektrik enerjisinin dövriyyəsini optimallaşdırmağa kömək edəcək, baxmayaraq ki, PowerX-in təsisçiləri belə tankerlərin bütün dünya okeanlarında istifadə olunacağına əmindirlər.