Yaponiya İstehlakçı Məsələləri üzrə Milli Mərkəz ölkə vətəndaşlarına vəsiyyətnamələrin mətnlərinə müxtəlif platformalardakı hesablar üçün loqin və parolların daxil edilməsi tövsiyə olunub.Şöbə bu qeyri-standart tövsiyəyə vətəndaşların akkauntların istifadəçi adlarını və şifrələrini bilmədiyi üçün ölməzdən əvvəl yaxınlarının verdiyi abunələri ləğv etməkdə çətinlik çəkdiyi bir sıra hadisələrlə bağlı müraciət edib. Belə “rəqəmsal miras”la məşğul olmaq həqiqətən də çətin ola bilər, ona görə də mərkəz bu problemi həll etmək üçün dörd bənddən ibarət tövsiyə hazırlanıb:
ailəsinin fövqəladə vəziyyət zamanı onun smartfon və ya kompüterinin kilidini aça biləcəyinə əmin olun;
istifadəçi adları və parollarla tamamlanmış abunələrin siyahısını saxlamaq;
bu məlumatları şəxsin ölümündən sonra qüvvəyə minəcək sənədə daxil edin;
şəxs vəfat etdikdən sonra smartfona və digər hesablara çıxışı olacaq şəxsi təyin etməyə imkan verən xidmətdən istifadə edin.
Şöbə bütün bu məsələləri əvvəlcədən həll etməyi təklif edir, çünki bir insanın ölümündən sonra bu kimi məsələlərdə problemlər olur.Çünki ölən şəxslərin yaxınları onların bir çox rəqəmsal işlərini ardıcıl olaraq davam edərək mərhumun məlum məsələ artıq istifadə etmədiyi xidmətlər üçün kartlardan ödənişlərin davam edəcəyi qorxuları artır.
Bəzi sahibkarlar öz bizneslərini bu problemlərin həlli üzərində qurmaq qərarına gəliblər. Məsələn, Dead Man’s Switch proqramı qeydiyyatdan keçmiş istifadəçinin seçdiyi biri ilə ünsiyyət qurmaq üçün konfiqurasiya edilib — əgər həmin istifadəçi müəyyən edilmiş vaxt ərzində müəyyən hesablara daxil olmazsa, sistem varislə əlaqə saxlayır. Meta həmçinin mərhumun hesabını idarə edə biləcək “varis əlaqəsini” təyin etmək imkanı verir.