Yaponiya hökuməti orqanları hidrogen aviasiyasının yaradılması üçün subsidiyalar verəcək

Yaponiya hökuməti orqanları hidrogen aviasiyasının yaradılması üçün subsidiyalar verəcək

Hidrogenin aviasiyada yanacaq kimi istifadəsi üzrə təcrübələr təkcə onun birbaşa yanması kontekstində deyil, həm də yanacaq elementləri üçün elektrik enerjisi mənbəyi kimi aparılır. Yaponiya hakimiyyəti ekoloji cəhətdən təmiz aviasiyanın yaradılması üçün 200 milyon dollara qədər dövlət subsidiyaları ayırmağa hazırdır və hidrogen hava nəqliyyatı da bu təşəbbüslə tam əhatə olunub.
Yaponiyanın İqtisadiyyat, Ticarət və Sənaye Nazirliyi, Nikkei Asian Review-a görə, aviasiya sənayesi üçün daha ekoloji cəhətdən təmiz elektrik stansiyalarının inkişafı təşəbbüslərini dəstəkləmək üçün 205 milyon dollar ayırmağa hazırlaşır. Bu məbləğin təxminən 116 milyon dolları təyyarə tipli hidrogen yanacaq elementlərinin inkişafı üçün subsidiyaya yönəldiləcək. Onlar yerüstü nəqliyyatda istifadə edilənlərdən daha yüksək məhsul tələb edir. Xüsusi reaktorlar elektrik enerjisi istehsal etmək və işlənmiş qaz kimi su buxarı istehsal etmək üçün hidrogendən istifadə edirlər. Yaranan elektrik enerjisi artıq dartma mühərriklərinin fırlanması üçün istifadə olunur, bu baxımdan aviasiya sistemləri yerüstü sistemlərdən əsaslı şəkildə fərqlənməməlidir.
Akkumulyatorlu elektrik stansiyalarından fərqli olaraq, hidrogen yanacaq elementləri daha az kütləyə malikdir, bu da aviasiya üçün fundamental əhəmiyyət kəsb edir. Qalan 90 milyon dollarlıq qrant isə yanacaq sərfiyyatını azaldan təyyarələrin mühərriklərinə nəzarət sistemlərinin hazırlanmasına sərf olunacaq. Airbus 2035-ci ilə qədər istehsal olunan hidrogen təyyarəsini bazara çıxarmağı hədəfləyir. Yapon sənayesi yaxın onillikdə geridə qalanlar sırasında olmamaq üçün indi xüsusi inkişaflarla məşğul olmalıdır. 2030-cu ilə qədər Yaponiya səlahiyyətliləri subsidiya alanlar tərəfindən həyata keçirilən müvafiq həllərin prototiplərini görməyi gözləyirlər, hələ müəyyən edilməmiş, lakin bu ilin sonuna qədər tapılacaq. ABŞ və Avropada hidrogen yanacaq elementləri olan təyyarələrin prototipləri artıq sınaqdan keçirilir.
Hazırda Yaponiya tədarükçüləri Boeing 787 seriyalı təyyarələr üçün komponentlərin 15%-ə qədərini, korpusu üçün isə 35%-ə qədərini təmin edir. Hidrogen yanacağına keçid dövründə Yaponiya şirkətləri də bu sahədə beynəlxalq standartların formalaşdırılmasından kənarda qalmaq istəmirlər. Beynəlxalq Mülki Aviasiya Təşkilatının üzvləri 2050-ci ilə qədər karbon neytral beynəlxalq səyahətə nail olmağı qarşılarına məqsəd qoyublar. Mütəxəssislərin fikrincə, 2021-ci ildə hava səyahətləri planetdəki bütün karbon qazı emissiyalarının 2%-nə qədərini təşkil edib.