WhatsApp biznes hesabları artıq Meta üçün 510 milyon dollar gəlir gətirir. İndi şirkətlər öz məlumatları üzərində süni intellektə öyrədə biləcəklər
Meta şirkətinin rəhbəri Mark Zukerberq 2025-ci ilin birinci rübünün yekunlarına həsr olunmuş konfrans zamanı WhatsApp-ın aylıq auditoriyasının 3 milyard nəfəri keçdiyini açıqlayıb. Bu nəticə 2014-cü ildə Facebook (indiki Meta) tərəfindən 19 milyard dollara satın alınan messenceri dünyada bu cür əhatəyə malik üç proqramdan biri edir. Eyni zamanda, 2009-cu ildə qurulan WhatsApp pulsuz olaraq qalır və reklam göstərmir.
İstifadəçi bazasının artımı 2020-ci ildən sonra, xidmət 2 milyard aktiv istifadəçiyə çatdıqdan sonra sürətləndi. Bu gün WhatsApp süni intellektin inkişaf strategiyasının bir hissəsi olaraq Meta üçün əsas aktivə çevrilib. Şirkətin maliyyə direktoru Susan Lee qeyd etdiyi kimi, bu messencer Meta AI ilə ən yüksək əlaqəyə malikdir: AI köməkçisinə ən çox müraciətlər şəxsi söhbətlərdə olur.
Bununla belə, standart messencerlərin üstünlük təşkil etdiyi ABŞ-da Meta ayrıca Meta AI proqramına mərc edir. «Biz ABŞ bazarında lider olmağa ümid edirik, lakin bizim buradakı mövqeyimiz digər regionlardan fərqlidir»- Zukerberq bildirib. “Ona görə də müstəqil Meta AI proqramı bizim əsas şəxsi AI kimi rolumuzu möhkəmləndirmək üçün xüsusilə vacibdir.”
Eyni zamanda, WhatsApp Business kommersiya baxımından böyüyür və tətbiqlərin Meta «ailəsi» üçün 510 milyon dollarlıq gəlirin əhəmiyyətli bir hissəsini gətirir. Şirkət chatbotların idarə olunması da daxil olmaqla biznes üçün süni intellekt alətlərini sınaqdan keçirir. Linin sözlərinə görə, Meta veb-saytlar, WhatsApp, Instagram və ya Facebook profillərindən alınan məlumatlar kimi şirkət məlumatlarında korporativ süni intellektə öyrətmək üçün interfeys və idarə paneli hazırlayır. Biznes-müştəri yazışmalarına süni intellekt üzrə köməkçinin tətbiqi üçün eksperiment də aparılır. Süni intellekt ambisiyalarına baxmayaraq, Meta messencerin əsas funksiyalarını inkişaf etdirməyə diqqətini davam etdirir. Planlara təhlükəsizliyin gücləndirilməsi və biznes kommunikasiya imkanlarının genişləndirilməsi daxildir ki, bu da WhatsApp-ın şəxsi və peşəkar ünsiyyət üçün qlobal platforma kimi mövqeyini gücləndirə bilər.