«Toyota» maye hidrogenlə işləyən avtomobillərin səmərəliliyini əhəmiyyətli dərəcədə artıracaq texnologiya işləyib hazırlayıb

«Toyota» maye hidrogenlə işləyən avtomobillərin səmərəliliyini əhəmiyyətli dərəcədə artıracaq texnologiya işləyib hazırlayıb

Toyota şirkəti maye hidrogenlə işləyən avtomobillərin səmərəliliyini artırmaq üçün innovativ sistem konsepsiyasını təqdim edib. Sistem yanacaq itkisini əhəmiyyətli dərəcədə azaltmaqla yanaşı, özünü dolduran nasos sayəsində buxarlanmış hidrogenin təkrar istifadəsinə imkan verir.
Yapon avtomobil istehsalçısı hidrogen texnologiyasını fəal şəkildə inkişaf etdirməyə davam edir. 2023-cü ildə Toyota -253 dərəcə Selsi temperaturunda maye hidrogen saxlama sistemi ilə GR Corolla H2 konseptini təqdim etdi. Bununla belə, mayenin qaynamasının qarşısını almaq üçün ultra aşağı temperaturdan istifadə edilməsinə baxmayaraq, hidrogenin bir hissəsi hələ də buxarlanır və yanacaq itkisini artırır.Problemi həll etmək üçün Toyota 2024 Super Taikyu Seriyasında yeni özünü dolduran yanacaq nasosu texnologiyasını təqdim etdi. Bu sistem buxarlanan hidrogenin təzyiqindən istifadə edərək onu 2-4 dəfə sıxaraq onu əlavə enerji xərcləri olmadan təkrar istifadə oluna bilən yanacağa çevirir. Ancaq bu, hamısı deyil. Gələcəkdə qalan buxarlanmış hidrogenin yanacaq elementini enerji ilə təmin etmək üçün istifadə edilməsi planlaşdırılır ki, bu da hidrogen nasosunu gücləndirərək sistemin səmərəliliyini daha da artıracaq.
Qeyd etmək lazımdır ki, maye hidrogenlə işləmək həm saxlama, həm də bütün sistemin konfiqurasiyası ilə bağlı bir sıra texniki çətinlikləri əhatə edir. Vaşinqton Dövlət Universitetinin professoru Dr.Jacob Leachman hidrogen nasoslarının bütün hidrogen sistemlərində ən həssas komponentlər olduğunu vurğulayır, həm kriogen, həm də qaz halındadır və o, Toyota-nın sıxılma hidrogeni üçün kriogen qurğudan istifadə edən nasos hazırlayaraq bir irəliləyiş əldə etdiyinə inanır.
Eyni zamanda professor qeyd edir ki, əsas problemlərdən biri qabların maye hidrogenlə bağlanmasıdır. Əgər hidrogen qapalı konteynerin içərisində qaynarsa, təzyiq 140 meqapaskala (MPa) qədər yüksələ bilər ki, bu da belə sistemləri hazırlayanlar üçün əlavə çətinliklər yaradır.