“TikTok” və AI startapları “Google”-ın axtarış reklamları bazarındakı üstünlüyünə son qoyur

“TikTok” və AI startapları “Google”-ın axtarış reklamları bazarındakı üstünlüyünə son qoyur

Google-un təqribən 300 milyard dollarlıq axtarış reklamı bazarındakı nəzarəti yenilikçi təkliflərlə rəqiblərin meydana çıxması ilə zəifləyir. TikTok istifadəçi axtarışlarına əsaslanan reklamları hədəfə almağa başlayıb və Perplexity reklamları süni intellekt tərəfindən yaradılan cavablarına yerləşdirməyi planlaşdırır.
The Wall Street Journal-ın məlumatına görə, ABŞ-ın axtarış reklamları bazarında Google-un payının gələn il on ildən artıq müddətdə ilk dəfə olaraq 50%-dən aşağı düşəcəyi gözlənilir. Amazon hazırda 17,6% artımla bazarın 22,3%-nə sahib olduğu halda, Google cəmi 7,6% artımla 50,5%-ə sahibdir. Dentsu reklam şirkətinin axtarış və ticarət şöbəsinin rəhbəri Brendan Alberts, “Bu məkanın dəyişdirilməsi çoxdan gecikib” dedi. Rəqiblərin təzyiqlərinə baxmayaraq, Google-un mövqeyi dəyişməyib. Bununla belə, reklamçılar daha çox alternativ görmək istəyini ifadə ediblər və onların ortaya çıxdığı aydındır.
TikTok bu yaxınlarda brendlərə istifadəçilərin axtarış sorğuları əsasında reklamları hədəf almağa imkan verən yeni reklam məhsulu təqdim etdi. Hərəkət Google-un əsas biznesinə birbaşa çağırışdan başqa bir şey deyil. Reklamçılara ünvanladığı mesajda TikTok axtarışda müsbət tendensiyanı vurğulayaraq, platformadakı qlobal gündəlik həcminin üç milyardı ötdüyünü, istifadəçilərin 23%-nin tətbiqi açdıqdan sonra 30 saniyə ərzində axtarış etdiyini bildirib.
Jeff Bezos tərəfindən dəstəklənən AI axtarış başlanğıcı olan Perplexity, bu ayın sonunda onu süni intellekt tərəfindən yaradılan cavablarına birləşdirərək reklam təqdim etməyə hazırlaşır. Əvvəllər şirkət yalnız süni intellektin təkmil versiyasına çıxışı təmin edən aylıq 20 dollarlıq abunədən gəlir əldə edirdi.
Bu “təhlükələrə” cavab olaraq, Google axtarış nəticələrinin yuxarı hissəsində AI Baxışlarında reklamlar yerləşdirməyə başladı, lakin hələlik yalnız ABŞ-da mobil axtarışlar üçün. Google-un axtarış reklamı biznesi üzrə vitse-prezidenti Brendon Kraham yeni yanaşmaya əminliyini ifadə edərək dedi: “Biz monetizasiyanın yeni istiqamətinə əminik. Bu dəyişiklikləri etməyə başlamazdan əvvəl artıq təcrübəmiz var idi”. Bütün səylərinə baxmayaraq, Google-un ABŞ-ın axtarış reklamları bazarındakı payının son illərdə ilk dəfə gələn il azalacağı gözlənilir.
Artan rəqabət və Google-a hüquqi təzyiqlərlə şirkət üçün vəziyyət gərginləşir. Yayda Google, məhkəmənin şirkətin axtarış motorları bazarında inhisarını saxlamaq üçün qanunsuz hərəkət etdiyini müəyyən etdiyi antiinhisar işini uduzdu. “Bu, Google üçün həssas məqamdır? Mütləq,” Tinuiti prezidenti Ceremi Kornfeldt yekunlaşdırdı.
Google-un monopoliyasından yorulan reklamçılar internet reklam bazarında yeni oyunçuların meydana çıxmasına həvəslə yanaşırlar. Bununla belə, yeni platformalara keçid hələ də ləng gedir.