“Threads” auditoriyası artıq 100 milyonu keçib

“Threads” auditoriyası artıq 100 milyonu keçib

Ötən həftənin ən səs-küylü hadisələrindən biri Mark Zukerberqin “Meta” şirkətinin yeni “Threads” sosial şəbəkəsinin istifadəyə verilməsi oldu. Buraxılışından bir həftədən az vaxt keçib, lakin xidmət istifadəçilərin cəlb edilməsi baxımından artıq həm “TikTok”, həm də “ChatGPT”-ni qabaqlayıb.
Buraxılışdan sonra ilk iki saat ərzində “Threads” istifadəçilərinin sayı iki milyona çatdı, bundan sonra onların sayı sürətlə on milyonlara keçdi. “Meta” CEO-su Mark Zukerberq keçən cümə günü bildirib ki, buraxılış onların gözləntilərini çox üstələyib. İnsanların nəinki bu sosial şəbəkədə qeydiyyatdan keçməsi, həm də ondan aktiv istifadə etməsi vacibdir. Belə ki, buraxılışdan bir gün sonra artıq orada 95 milyondan çox mesaj yerləşdirilib və 190 milyon bəyənmə qalıb.
Son məlumatlara görə, “Threads” auditoriyası artıq 100 milyonu keçib. Və bu, cəmi 5 gün çəkdi və onu ən sürətlə böyüyən istifadəçi bazası ilə xidmət etdi. Müqayisə üçün qeyd edək ki, əvvəlki rekordçular ChatGPT və TikTok bu rəqəmə çatmaq üçün müvafiq olaraq 2 və 9 ay çəkib.
Bir çox insanlar “Threads” “Twitter”-in “qatili” adlandırırlar, bu təəccüblü deyil, çünki hər iki xidmət mətn mesajları dərc etməyə yönəlib və ümumiyyətlə, çoxlu ortaq cəhətlər var. Bundan əlavə, Cloudflare şirkətinin baş direktoru qeyd edir ki, “Twitter” trafiki kəskin şəkildə azalır. Eyni zamanda, Zukerberqin yeni xidmətində hələ xronoloji displey, etiket axtarışı və s. kimi bir çox əsas funksiyalar yoxdur.