Araşdırmalar göstərir ki, məktəbəqədər uşaqların ekran qarşısında çox vaxt keçirməsi onların beyinlərinə mənfi təsir göstərir. Qadcetlərə gündə iki saatdan çox vaxt sərf edən uşaqlarda beyin strukturunda dəyişikliklər müşahidə edilib.
Tədqiqatda Şanxaydan olan 570-ə yaxın məktəbəqədər uşaq anası iştirak edib. Onların övladlarının orta yaşı 4,7 il, 44,7 faizi oğlanlar olub. Anaların əksəriyyəti (83,3%) ali təhsillidir və onların məşğuliyyətləri əsasən ofis işi (79,33%), müəllimlik (14,19%) və dövlət işləri (5,25%) olub. Uşaqların demək olar ki, üçdə ikisi (65,85%) ailələrində tək idi.
Testlər çərçivəsində analar son bir həftə ərzində övladlarının müxtəlif qadcetlərin (televizorlar, smartfonlar, kompüterlər və s.) ekranları qarşısında gündəlik nə qədər vaxt keçirdiklərini qeydə alıblar. Bundan sonra onlar uşaqların davranış xüsusiyyətlərini, o cümlədən konsentrasiya, hiperaktivlik, emosional çətinliklər və həmyaşıdları ilə ünsiyyətdə çətinlikləri təsvir edən anketləri doldurdular.
Professor Yang Li izah edir: «Bizim tapıntılar göstərir ki, ekranda həddindən artıq vaxt məktəbəqədər yaşlı uşaqların beynini həyəcanlı vəziyyətə sala bilər, bu da yuxu keyfiyyətinin və müddətinin pisləşməsinə səbəb ola bilər».
Araşdırmaya görə, oğlanların hiperaktivlik və diqqəti yayındırma, həmçinin qızlarla müqayisədə həmyaşıdları ilə ünsiyyət qurma problemlərinə görə daha çox çətinlik çəkməsi, ekran vaxtının davranışa təsirində cinsi fərqlərin olduğunu göstərir. Lakin digər sahələrdə cinslər arasında əhəmiyyətli fərqlər yox idi, bu, uzun ekran vaxtının təsirlərinin bir çoxunun cinsindən asılı olmayaraq uşaqlara eyni dərəcədə aid olduğunu göstərir.