«TikTok» qısa video xidməti axtarış nəticələrində sponsorlu məzmunu göstərməyə başlayacaq. ByteDance elan etdi ki, reklamçılar axtarış nəticələri ilə yanaşı məzmunlarını da yerləşdirə biləcəklər. Bu o deməkdir ki, platformada istənilən videonu axtaran istifadəçilər reklamları da görəcəklər.
İstifadəçi reklamı kliklədikdə, axtarış nəticələrini lentə bənzər formatda görmək üçün sürüşməyə davam edə bilər. Reklamın özü müəyyən bir brendin platformada yerləşdirdiyi digər videolardan götürülüb. Sponsorlu mesajlar axtarış nəticələrinin yanında görünəcək və sponsorlu məzmun kimi qeyd olunacaq. Lentdə videolara baxarkən istifadəçilərə göstərilən tanıtım videoları da eyni şəkildə qeyd olunur.
TikTok-un axtarış nəticələrində reklam göstərmək qərarı məntiqli görünür. Bu ilin əvvəlində «Instagram» axtarış nəticələri ilə yanaşı reklamçı məzmununu da göstərərək eyni şeyi etdi. Reklamçıların özləri üçün bu yenilik olduqca faydalı ola bilər, çünki gənclər məhsul, restoran və digər tövsiyələri tapmaq üçün «Google»-un əvəzedicisi kimi getdikcə daha çox «TikTok»-dan istifadə edirlər. Buna baxmayaraq, axtarış nəticələrində reklam etmək qabiliyyəti mütləq tələb olunacaq.