Tanınmış yapon istehsalçısı televizor bazarını tərk etmək və əlaqəli biznesini satmaq imkanını nəzərdən keçirir. Bu barədə şirkətin prezidenti Yuki Kusumi brendin gəlirlərinə həsr olunmuş bu yaxınlarda keçirilən konfrans zamanı bildirib.
Yuki Kusumi qeyd edib ki, Panasonic televiziya biznesini “lazım gələrsə” satmağa hazırdır, baxmayaraq ki, şirkətin bununla bağlı hələ dəqiq planı yoxdur. Söhbət yüksək rəqabətdən gedir – məsələn, 2016-cı ildə ucuz LCD televizorların populyarlığının artması və plazmaya tələbatın azalması səbəbindən brend ABŞ istehlak bazarını tərk etməli oldu. Şirkət sonradan ölkəyə qayıtdı, lakin yenə də rəqiblərini geridə qoya bilmədi.Panasonic-in OLED televizorları yüksək rəng dəqiqliyinə və müasir texnologiyalara dəstəyinə görə bazarda ən yaxşılarından hesab olunur, lakin digər istehsalçılar artıq eyni sahədə uğur qazanıblar: məsələn, LG, Sony və Samsung.
Şayiələrə görə, hazırda Panasonic-in televiziya biznesi üçün heç bir iddiaçı yoxdur, lakin şirkət rəhbərliyi digər bölmələrin (məişət texnikası, sənaye cihazları və mexatronik sistemlər) satışı variantlarını da nəzərdən keçirir.