DigiTimes Research ekspertlərinin fikrincə, elektrik nəqliyyatının seqmenti yaxın illərdə sabit templə artacaq. 2021-2025-ci illər arasında elektrik avtomobillərinin satışı hər il orta hesabla 45% artacaq və onilliyin ortalarına qədər dünyada satılan bütün minik avtomobillərinin 30%-ə qədəri elektrik dartma sistemi ilə təchiz ediləcək. Bu il elektriklə işləyən avtomobillərin satışı 49% artaraq 14 milyon ədədə çatacaq.
Proqnoz müəlliflərinin fikrincə, bu məbləğin 60%-dən çoxu və ya 9 milyonu dartıcı mühərrikli avtomobillər Çində satılacaq. Keçən il dünya üzrə 9,78 milyon elektrik avtomobili satılıb.Beləliklə,təkcə Çin bazarı bu il keçən ilki qlobal satış həcminə yaxınlaşa bilər. Qlobal elektrik avtomobil bazarının 60%-dən çoxu Çinin payına düşürsə, o zaman bazarın 24%-i ilə Avropa ikinci, ABŞ isə cəmi 9%-lə üçüncü yerdədir.
Analitiklər Çinin sərnişin daşımalarının elektrikləşdirilməsi sahəsində uğurunu ölkənin ali rəhbərliyinin məqsədyönlü siyasəti, yerli istehsalçılara subsidiyalar verilməsi və sıxlığı bütün digər ölkələr arasında ən yüksək qiymətə çatan enerji doldurma stansiyaları şəbəkəsinin inkişafı ilə izah edirlər. İstehsal ekosistemi də yaxşı inkişaf etmişdir; elektrik nəqliyyat vasitələrinin, dartma batareyalarının və doldurma stansiyalarının istehsalı üçün lazım olan bütün materialların və komponentlərin 50%-dən çoxu Çində istehsal olunur.
Dartma batareyası istehsalçısı CATL və elektrik avtomobil istehsalçısı BYD DigiTimes Research tərəfindən Asiyada ən yaxşı 10 təchizatçı arasında yer alıb. Birincisi dartma akkumulyatorlarında dünya lideridir, BYD isə Çin elektrik avtomobil bazarında artıq bir nömrədir. Çin dartma akkumulyatorlarının istehsalı üçün materialların emalı bazarının 80%-nə nəzarət edir. Sonuncunun qiyməti elektrik avtomobilinin qiymətinin 30-35%-nə çata bilər, buna görə də Çində ixtisaslaşmış sənayelərin yüksək konsentrasiyası yerli avtomobilləri ölkədən kənarda çox rəqabətli edir.
CATL növbəti beş il ərzində öz dartıcı akkumulyator qurğularının ümumi gücünü tutum baxımından 672 GVt/saata çatdırmaq niyyətindədir. Koreyanın LG Energy Solution şirkəti ildə 430 GVt/saata, Yaponiyanın Panasonic şirkəti isə 164 GVt/saata çatmağı planlaşdırır. DigiTimes Research analitikləri təklif edirlər ki, Tayvan komponentləri istehsalçıları kommersiya elektrik avtomobilləri və ya yarış elektrik avtomobilləri üçün komponentlərin istehsalında ixtisaslaşacaqlar. Bu onlara qismən qlobal nəhənglərlə rəqabətdən yayınmağa imkan verəcək.
Avropa sənayesi böyük ölçüdə Çin tədarükçülərindən asılıdır, ona görə də yeni geosiyasi reallıqlar Avropada elektromobil istehsalının inkişafı üçün bir çox layihələrin həyata keçirilməsini təhdid edir. Cənubi Koreyalı akkumulyator təchizatçıları üçün Çin və ABŞ arasındakı gərginlik ikinci ölkədə yerli istehsal üçün imkanlar təklif edir. Gələcəkdə onlar ABŞ-da dartma batareyalarının istehsalı üçün tutumun 60%-ni tuta biləcəklər.
Ana Səhifə Xarici yeniliklər Ötən il dünyada 9,8 milyon elektrik avtomobili satılıb-bu il bu rəqəmin 14...