«Edge» brauzeri standart olaraq «Windows 10» və «Windows 11» əməliyyat sistemlərində mövcud olsa da, çox vaxt istifadəçilər ondan yalnız «Google Chrome»-u yükləmək üçün istifadə edirlər ki, bu da «Microsoft»-u bezdirməyə bilməz. Şirkət aqressiv marketinq üsullarına əl atır. Məsələn, «Edge Canary» quruluşunda, «Chrome»-u yükləməyə çalışdığınız zaman «Edge»-in üstünlüklərini xatırladan tam səhifəli banner görünür.
Ümumilikdə, iki növ reklam göstərilir: Chrome səhifəsi yükləndikdə kiçik açılan pəncərə və veb-brauzer paylanmasının yüklənməsindən sonra tam ölçülü banner.
Bannerdə deyilir ki, «Edge» «Chrome» ilə eyni texnologiyadan istifadə edir, lakin “Microsoft-un əlavə etibarı” ilə. Bununla belə, istifadəçilərin «Edge» ilə bağlı çoxlu şikayətləri var — «tövsiyə olunan» məzmunun həddindən artıq nümayişindən tutmuş brauzerin Windows əməliyyat sistemindən silinə bilməməsinə qədər.
İstifadəçi auditoriyasını genişləndirmək üçün təkcə «Microsoft» şübhəli fəndlərə əl atmır. «Google» özü «Chrome»-u tanıtmaq üçün bannerlər nümayiş etdirir, lakin yalnız öz saytlarında.
Maraqlıdır ki,»Edge»-in stabil versiyasından istifadə edərək «Chrome»-u yükləməyə çalışarkən «Microsoft» banneri görünmür, buna görə də reklamın yalnız «insayderlərin» müəyyən hədəf auditoriyası üçün və ola bilsin ki, müəyyən bölgələrdə işləməsi mümkündür.
Təəccüblüdür ki, «Microsoft»-un siyasəti müəyyən bəhrə verir: «Edge»-in brauzer bazarındakı payı son vaxtlar yüksəlir. Keçən ilin dekabr ayının sonunda «Edge» masaüstü brauzer bazarının 11%-ni aldı, baxmayaraq ki, o, əlbəttə ki, hələ də «Chrome»-dan uzaqdır.
Ana Səhifə Software «Microsoft» birbaşa «Google Chrome» yükləmə səhifəsində «Edge»-in reklamına başladı