«Meta» unikal reklamlar yaratmaq üçün süni intellektdən istifadə etməyi planlaşdırır

«Meta» unikal reklamlar yaratmaq üçün süni intellektdən istifadə etməyi planlaşdırır

Generativ süni intellekt sistemlərini buraxmağa tələsən texnoloji nəhənglərin fonunda «Apple» və «Meta» susmağa davam edir,ancaq sonuncunun bu sahədə əhəmiyyətli inkişafı var. Məlum olub ki, «Meta» reklam yaratmaq üçün süni intellektdən istifadə etmək istəyir, CTO Endryu Bosvort «Nikkei Asia»ya müsahibəsində bildirib.
Bosvort əlavə etdi ki, reklam və bannerlər yaratmaq texnologiyası bu ilin əvvəlində bazara çıxa bilər. Bir neçə ay əvvəl «WhatsApp» və «Facebook» Messenger-ə, həmçinin «Instagram» filtrləri bölməsinə süni intellekt xüsusiyyətlərini gətirmək üçün «Meta»-da yeni komanda yaradıldı. Bosworth özü,»Meta» şirkətinin baş direktoru Mark Zukerberq və məhsul üzrə baş direktor Chris Cox indi vaxtlarının çoxunu bu sahəyə həsr edirlər.
Metaverseni şirkətin strategiyasının təməl daşına çevirmək ideyası uğursuz görünür, lakin «Meta» virtual aləmlərdə də süni intellektdən istifadə etmək qərarına gəlib. OpenAI GPT-4 və Google PaLM kimi böyük dil modelləri sadə təsvirdən 3D modelləri inkişaf etdirməyə kömək edəcək, Bosworth bildirib. Əgər əvvəllər üçölçülü dünya yaratmaq üçün üçölçülü qrafika və proqramlaşdırmanı öyrənmək tələb olunurdusa, tezliklə mətn təsviri kifayət edəcək — daha çox insan məzmun yarada biləcək.