«Ictinfo.az» «vladtime.ru»-ya istinadən bildirir ki,artıq Koreyanın «KIA» şirkətinin Amerika müştərilərinə süni intellektə malik «Kian» çat-botları əlçatan oldu. Qeyd edilir ki, botlar artıq «Facebook» messencerində istifadə üçün əlçatandır və tezliklə həll markanın rəsmi portalına tətbiq ediləcək. İstehsalçılar qeyd etdilər ki, yeni «Kian» botu «NiroBot» həlliylə bəzi oxşarlıqlara malikdir, amma daha qabaqcıl olaraq süni intellektə malikdir. Bildirilir ki, Kian potensial alıcılara bütün lazımlı informasiyanı verməyə bacarıqlıdır.Bura qiymətlər, kredit payları, xüsusi təkliflər, test-drayvlar, markanın modellərinin rəsmi videosu, həmçinin əlavə avadanlığın alması variantları aiddir. Həmçinin botlar ən yaxın diler KIA mərkəzinin yerləşməsini təhrik edə biləcək.
Qeyd edilir ki, Kian-ın yeni çat-botu səs komandaları tanımağa, həmçinin müştərilərin sorğularını yadda saxlamağa və onların əsasında gələcək cavabları formalaşdırmağa bacarıqlıdır.
«KIA»-nın rəsmiləri əmindir ki, çat-botlar daha sərfəli olacaq. Yeni bot həmçinin müştəriyə optimal yeddi otyuracaqlı avtomobili və ya hansı modelin yanacağı daha sərfəli işlənməsini təhrik edə biləcək.