“Instagram” sosial şəbəkəsi “reklam fasilələri”ni sınaqdan keçirməyə başlayıb

“Instagram” sosial şəbəkəsi “reklam fasilələri”ni sınaqdan keçirməyə başlayıb

Facebook Inc.'s Instagram logo is displayed on the Instagram application on an Apple Inc. iPhone in this arranged photograph taken in Washington, D.C., U.S., on Friday, June 17, 2016. In a bid to give its users an incentive to create more content for the photo and video-sharing site, Facebook's Instagram is considering sharing revenue generated from news, sports, celebrities and other content said Carolyn Everson, vice president for global marketing solutions at Facebook. Photographer: Andrew Harrer/Bloomberg via Getty Images

Instagram sosial şəbəkəsi “reklam fasilələri”ni sınaqdan keçirməyə başlayıb, bu müddət ərzində istifadəçi proqramla müntəzəm işini dayandırmağa və reklamlara baxmağa məcbur olur. Bu barədə sosial şəbəkələrdə istifadəçilər məlumat veriblər və Instagram nümayəndəsi Metyu Tye yeni funksiyanın həqiqətən sınaqdan keçirildiyini təsdiqləyib.
Yenilik Reddit istifadəçilərindən biri tərəfindən diqqət çəkib – test rejimində davamlı reklam nəşr lentinə və Hekayələr bölməsinə baxarkən görünür. Məzmunu müəyyən bir sahəyə sürüşdürərək, Instagram istifadəçisi bitənə qədər daha çox sürüşdürə bilməyən bir reklamla başa çatır. Ekranda məzmunda sürüşməyə nə vaxt davam edə biləcəyinizi göstərən geri sayım taymeri olan “Kommersiya fasiləsi” işarəsi göstərilir.
Bu funksiya haqqında daha ətraflı məlumat üçün ikona klikləməklə istifadəçiyə “Reklam fasilələri – Instagram-da reklamlara baxmaq üçün yeni üsul” sözləri yazılmış mesaj təqdim olunub. Bəzən baxmağa davam etməzdən əvvəl reklamı [sonuna qədər] görməli ola bilərsiniz.” Sponsorlu yazılar və reklamlar artıq əsas post lenti və Reels bölməsində üzvi məzmunu kəsir, lakin deaktiv edilə bilməyən videoların yerləşdirilməsi platformada açıq şəkildə istifadəçiləri sevindirməyəcək yeni bir təşəbbüsdür.
“Biz həmişə reklamçılara fayda verə biləcək formatları sınaqdan keçiririk” dedi Instagram sözçüsü Metyu Tye, lakin əlavə şərh verməkdən imtina edərək, sosial şəbəkə administrasiyasının “bu sınaq hər hansı bir rəsmi məhsula səbəb olarsa, yeni məlumat verəcəyini” vəd etdi. YouTube-da da fasiləsiz reklam var – keçən il belə videoların uzunluğu 30 saniyəyə qədər artıb. Reklamlar TikTok və YouTube Shorts bölməsində göstərilir, lakin onlar sürüşdürülür.